Je moet rechtsonder even op ‘live’ drukken denk ik, want dat loopt de stream niet goed. Hij is net vertrokken namelijk.
Oh! Wat onduidelijk! Snap nu pas het terugkijken van jullie. Dacht eerst hoe dan?!
Ooo chill dat Theo weg is. Ik zag op social media ook de ronde gaan dat hij geld had verduisterd bij een zorginstelling en heeft gebruikt voor de verbouwing van zijn eigen huis etc. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken en zat er zachte dwang achter van de productie? Want ik denk dat er wel een geldbedrag aan vast zit als je eerder het huis verlaat…
Het verbaast me dat ze hem nu al laten gaan hebben, ik dacht dat ze hem gingen laten zitten tot de live show.
Zou er dan vanavond iemand moeten vertrekken?
Iemand die weet of de twee genomineerden al apart zitten zoals de vorige keer?
Nee die zijn nog in het huis! Zijn wel aan het inpakken enzo.
Ik zou het wel eerlijk vinden als zij nu mogen blijven. Zou raar zijn als 1 van hun alsnog weg moet en dan komen er 2 nieuwe in het huis.
Jeujjjjj
Moeten de genomineerde deze week niet even apart zitten? Ik zie Els nog steeds op de stream in het huis.
Spoiler uit de liveshow net: Zowel Els als René mogen blijven vanwege het ‘vrijwillige’ vertrek van Theo. Degene die de minste stemmen van de kijkers heeft gekregen om te mogen blijven is al wel vast genomineerd voor volgende week. Wie dat is heb ik alleen nog niet gehoord
Nou inderdaad! Hebben ze daar nog iets over gezegd in de liveshow of zouden de bewoners daar pas achter komen als ze het later eventueel terugkijken?
Ik hoop echt dat Els gewoon blijft. Ben echt fan
Vraag me dan af welke dingen dan geacteerd waren? Je zag soms wel een ‘lieve kant’ op Theo’s manier, maar is dan al dat ‘harde’ geacteerd? Geloof ik niet.
Lololol wie gelooft deze bullshit van Theo?
Ik wil graag dat roze pakje van Jill ook hebben heel erg leuk is dezelfde kleur als mijn gordijnen
Theo is echt een apart mannetje
Zo maar echt…
Ik had deze beelden dus gemist maar wtff:
Aaaaaaah neeeeee wat heftig dit gaat veelste ver dit kan je niet menen
Ach ja RTL zond afgelopen jaar(? ben de tijd kwijt) toch ook een aanranding uit, in eerste instantie zonder consequenties? Heel triest maar ik ben niet eens verbaasd. Geen greintje ethiek
Nee ze zeiden dat Els het grappig vond toch?
Ze was zo rood. Ik denk niet dat ze dit oké vond