Ja dit is echt jammer! Weer ff streaminfo De Nederlanders (vooral die met een grote bek) hebben een beetje een kamp gevormd tegen de Belgen. Ik zou het heel jammer vinden als het dan weer zo afgezaagd de Nederlanders vs de belgen wordt. Het nachtelijke gesprek heb ik niet gezien, maar wel heel veel van de streams overdag en ik kan echt niet begrijpen waar die ideeĆ«n over Naomi vandaan komen, ze lijkt me zo aardigā¦ maar misschien is dit naief
Hartelijk dank, het lukt me niet om die stream te vinden of openen dus kijken ho maar.
Oh echt! Kijk je vanuit BelgiĆ« of NL? Ik kijk de stream in de Videoland appā¦ heb je dus wel een abonnement nodig.
Ohhh ik kijk terug via Ziggo en ik heb videoland maar op een beetje een oude tv heb geen app op mijn telefoon dat vind ik gedoe maar misschien ga ik me er toch aan wagen!!
Ik wil meer weten over Els, spill the tea
(Kijk de livestream sporadisch)
Haha ik heb niet hele heftige voorbeelden ofzo maar ze reageerde bv best fel op RenĆ© die net na de nominatie iets zei over wat hij voelde nav die nominatie. Hij zei dat met āweā ipv āikā, weet de exacte zin niet meer, iets van ādit voelen we natuurlijk wel ff binnenkomenā oid. Els pissig: āja ik weet Ć©Ć©n ding en dat is dat je moet ophouden voor mij te praten. Dat moet je niet doenā. Toen dacht ik joh die jongen probeert ook gewoon te uiten wat hij voelt bij die nominatie, wat boeit het dan dat hij we zegt ipv ik. En later in de nacht heeft ze gezegd dat de Belgen kut en achterbaks zijn en dat Naomi een slang isā¦ Allemaal natuurlijk vanuit emotie nav de nominatie, maar wel niet zo als ze op tv overkomt. Klinkt helemaal niet zo shocking nu en geen tea waardig haha maar ik heb echt geen fijn gevoel bij haar.
Okay ik weet een beetje hoe nl vs be drama is begonnen
Samenvatting
Vorige avond/nacht stream:
Nathalie zat na de nominaties Els helemaal op te hypen en te zeggen hoe tof ze is, terwijl ze de hele week op haar zat te haten met Theo. Maar Theo had blijkbaar tijdens een challenge besloten dat Els toch oke is.
Danielle begint over dat de belgen nu op nederlanders hebben gestemd of dat het nu nl vs be is (hoor het niet goed). Els zegt dat ze niet had verwacht dat Naomi op haar zou stemmen. Danielle zegt: Er moest een Nederlander uit.ā Ze denken dus dat de belgen een comploot hebben.
Nick heeft blijkbaar meerdere keren gezegd dat het be vs nl is.
Nathalie vindt het raar/ādisrespectfulā dat Naomi het vorige week heel moeilijk vond met de nominaties en dat er iemand uit moest, maar nu gewoon normaal doet en zit te lachen. (Nathalie suggereert dat dit zo is omdat vorige week er belgen eruit moesten en nu nederlanders)
Danielle zegt Naomi wist van Lieseās geheime opdrachten, ook van de kist.
Danielle vindt Jill fake en denkt dat ze Thomas bespeeld. Nathalie is er mee eens.
Ik vind het echt apart dat zij nu zeuren over een zogenaamd complot van de Belgische kandidaten, terwijl zijzelf degenen zijn die een deal met elkaar hadden over op wie ze zouden stemmen. Lekker hypocriet weer.
Ik vind er helemaal niks aan. Vind niemand relatable overkomen. Heb dan maar naar the circle gekeken op netflix. Ik lees het hier wel als er nog iets gebeurt, in die afleveringen zie je amper echt de ābelangrijkeā dingen die er gebeuren en kijk geen livestream
Spoiler
Theo verlaat vandaag vrijwillig het huis
Waaaatttt waarom??
Ik kijk niet meer maar lees hier nog wel mee. Misschien ga ik weer kijken
Hij vindt er opeens niets meer aan en hij verdient zelf een half miljoen per jaar, dus voor het geld hoeft hij het ook niet te doen
Volgens mij is het nav die waarschuwingen
Een half miljoen?? wat heeft hij voor baan
Volgens mij heeft ie een klusbedrijf, maar dat van die half miljoen is gewoon grootspraak
Ik heb inderdaad ook gelezen dat mensen denken dat het moest van Big Brother (na die waarschuwingen) maar dat ze het hem zelf zo laten oplossen door het over te laten komen dat hij uit zichzelf gaat om hem te āsparenā Of misschien is het een geheime opdrachtā¦ Maar dat laatste denk ik niet
Hij zegt net: āik ben er niet uitgestemd he, ik ga zelf. Als lieveling van het publiekā. Helemaal trots gewoon.
Hij zit dār ook zo chagrijnig bij op de bank. Wanneer gaat āie er uit?
Niemand interesseert het ook, iedereen zit er maar een beetje bij te suffen in badjas hahaha. Zit hij daar met zn jas aan.
Haha en nu ook dingen zeggen als dat hij er drie dagen geleden al uit wilde en tegen Els dat zo graag als zij erin wil blijven, hij zo graag eruit wil. Zo triest. Ik hoop dat 'ie snel vertrekt, heb het gevoel dat sommige echt op hun tenen lopen nu om hem niet te laten ontploffen.
Edit: yes hij is weg
Ene live stream poetst theo zijn tanden in de badkamer en in de andere stream loopt die door de woonkamer -.-