Big Brother

Eens! Ik vind het echt ergerlijk dat Theo daar de boel lijkt uit te maken en niemand er echt tegenin durft te gaan uit angst genomineerd te worden.

1 like

Ooo wat een walgelijke reactie en opmerking! Het is maar goed dat ik niet in dat huis zit, ik kan me daar zo over opwinden. Nou ik kan me niet voorstellen dat je zo’n man in die situatie als vaderfiguur ziet en hem er daarom bij wil hebben. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt!

1 like

Als ik de live streams kijk heb ik het idee dat ze zich een beetje verloren voelt in het huis. Misschien is Thomas de enige waar ze zich bij op haar gemak voelt.

1 like

Ah ja en ze is ook nog zo jong he! Het lijkt me ook best lastig om als jonge meid in zo’n groep, met verschillende persoonlijkheden, terecht te komen en je plek te vinden

Ik kijk ff de livestream maar wat een ongemakkelijke, saaie bende zeg de tering. En die René is echt creepy mccreeperson

Jammer dat iedereen zo meeloopt met Theo. Ze lijken te bang om tegen hem in te gaan, want dan zijn ze de volgende waarop gestemd wordt.

Paar dagen geleden kwam Renee bij theo+groepje zitten en toen vroeg theo of ie thee wou halen ofzo
 en dat deed Renee ook echt. Toen zei Theo “hoe krijg je iemand weg
”

Jill lijkt inderdaad verloren en niet echt erbij te kunnen bij de andere. Ik weet niet of dat met Thomas oprecht is, eerst dacht ik helemaal niet aan dat het ook gewoon een tactiek is. Wel lijkt het nu nog meer van Jill’s kant te komen, maar ik vind ze wel cute als se samen zijn :heart: hoop dat ze hem niet gebruikt

1 like

Die Theo, I can’t

Dat ze hem als vaderfiguur zien snap ik ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om hem aan te spreken op zijn gedrag. Je zit toch samen in dat huis en je wil er zelf ook zo lang mogelijk in blijven, plus de sfeer ook wel ok houden.

Ik snap alleen echt niet dat ze hem vervolgens niet nomineren.

1 like

Theo doet me soms echt denken aan die kobold van Harry Potter
image

6 likes

I love daan ze heeft lekker gesproken over terror Theo

OMG THEO OP HET MATJE!!! DOOR BIG BROTHER NOTA BENE!!!

8 likes

Dit was waarschuwing twee al volgens mn ouders

1 like

Oooooo meen je!! Waarom was de andere waarschuwing dan? Of hebben je ouders het daar niet over gehad?

Ook taalgebruik en gedrag geloof ik!

1 like

Die voice-over van Geraldine klinkt echt alsof ze het thuis met d’r apple koptelefoontje heeft opgenomen, de tering hee

2 likes

Theo is that you

Grapje, ben het helemaal met je eens

1 like

Bah Theo, wat een vervelend ego heeft die man zeg. En die Nick ook steeds schaapachtig staan lachen als Theo weer een opmerking maakt, meeloper.
Doe ff normaal zeg. En bijna iedereen doet/lacht ook gewoon mee? Lijkt wel alsof ik naar havo 4 op schoolkamp zit te kijken met Theo als die gozer met de grote bek waar niemand tegenin durft te gaan. Heb ook het idee dat niemand durft om er iets van te zeggen omdat ze hem anders tegen zich krijgen.
En ik heb echt medelijden met Els.

3 likes

Ik heb ook medelijden met Els ik wil eigenlijk stemmen dat zij erin blijft zodat ze uiteindelijk misschien wint MAAR ik vind het ook zielig dat ze haar pesten en ik wil geen leed veroorzaken

Ik ga dus denk ik niet stemmen

Theo zei na die waarschuwing dat hij naar huis wil want saai

Ik lees nu dingen over dat mensen opeens tegen naomi keren en haar er uit willen? Blijkbaar was er snachts een hele roddelsessie onder de nederlanders waar ze zeiden dat de belgen niet te vertrouwen zijn.

Die roddelsessie ga ik nu terug kijken al duurt hij heel lang hahah

Ik kijk best vaak naar de livestream en (misschien is dit een spoiler? Weet niet, doe het even in een blur) daar zag je echt heel goed dat de persoonlijkheid van Els ook wel meer aan de oppervlakte kwam na de eliminatie, ook soms echt gemeen gedrag. Dat zie je in de uitzendingen denk ik niet zo. Ik had eerder ook wel medelijden met haar maar dat is nu wel over haha. RenĂ© daarentegen lijkt dan weer leuker dan op tv vind ik. En het verwijt wat hij van meerdere bewoners kreeg over dat hij niet eerlijk is geweest over wat hij wist van hoe er in de eerste dagen gereageerd werd in de ‘normale wereld’ op de uitzendingen/mensen in het huis, is niet terecht geweest. Hij mocht van Big Brother niet zeggen wat er in de buitenwereld afspeelde, het is niet dat hij het niet wilde zeggen. En volgens mij hebben veel op basis van die aanname dat hij niet eerlijk was, gestemd.

1 like