Big Brother

Hahaha ja. Geweldig. Hoop eigenlijk wel dat Theo er lang in blijft… hij brengt wel wat leven in de brouwerij! Hij speelt ook als Luna Lopez weerwolven. :rofl:

1 like

Arme Els is getraumatiseerd :see_no_evil:

1 like

Bitches listen to me :rofl:

Jaa ik vind het wel een mooi figuur.
Ben het zeker niet altijd eens met wat hij zegt, maar je kan er wel mee lachen!

1 like

Hij heeft een rokje aan, die voor hem veeeeel te kort is. Hij ging op het nummer “I will survive” optreden. Inclusief lapdance bij mensen etc. Bij Els ging hij op schoot zitten en deed haar hoofd onder zijn rokje.
Gelukkig kon zij en de rest er wel om lachen!

1 like

Ik denk dat je het beter kunt terugkijken haha. Dan zie je een beetje de sfeer in het huis. :see_no_evil:

Ik snap dat het heel heftig klinkt, maar je kan het beter (terug) zien. Tuurlijk moet het je humor zijn, maar er was niks slecht mee bedoeld in ieder geval. Iedereen moest keihard lachen en Els had tranen over haar wangen omdat ze het zo grappig vond, juist daarna.
Ik weet zeker dat Els het ook had gezegd als ze het niet oke vond. Niemand heeft/had er problemen mee. Het is meer een soort drag act :grinning_face_with_smiling_eyes:

Huh wat gek, ik schakel net in en daar zijn ze nog bezig met opmaken! Dus die livestream klopt niet helemaal

Ik had dit van de week ook, toen kreeg ik op de livestream iets te zien wat ik zelf daarvoor al gezien had. Toen ik rechtsonder op ‘live’ drukte kreeg ik wat anders. Alsof die stream dus niet meteen live beeld gaf.

Die vergelijking tussen Sjakie van Flodder en Els is wel echt on point :rofl:.

2 likes

Blijkbaar was Nick gemeenteraadslid van N-VA, dus geen wonder dat hij zo goed klikt met Theo.

Wat doet Theo gemeen tegen Els…

Nou ik wou idd ook Ff posten dat ik Theo erg heftig weer vind hoor in de aflevering van vandaag ‘HOMO’s’ ???

Ga weg Theo met zoals hoe hij zelf zei dat ‘oetlullerige’ dat doet ie zelf lamlul

1 like

Ik vond het heel opvallend dat ze met een hamer op dat ijs aan het slaan waren.
Mijn 1e reactie was heet water er op en huppa alle knikkers in de pocket.
Hoe Theo deed was echt wel grof en al die andere die volgen hem gewoon, ik kan dat niet begrijpen. Precies of hij is big brother.

Ik wilde het zo graag volgen maar ik vind het tijdstip echt onhandig laat. En het is ook niet echt de moeite van het terugkijken waard haha. Eindstand: alleen de eerste aflevering gezien waar ik wel positief over was

Ik heb een beetje twijfels bij de oprechtheid van Jill. Ze komt later in het huis dus weet natuurlijk dat Thomas erg geliefd is bij het grote publiek. Als hij dan ook nog tot huismeester wordt verkozen zit ze de hele tijd aan hem te plukken en in zijn buurt te hangen en irritant te doen. Zelf vindt hij het ook een beetje dicht bij komen… misschien tactische zet van Jill?

2 likes

Ik snap niet dat ze zelf niet in ziet, dat hij dit ongemakkelijk vindt.

1 like

Ik kan zo slecht tegen dat neppe gedoe, een beetje aardig doen tegen elkaar maar stiekem moet niemand elkaar echt en lullen ze allemaal achter je rug om.
En dan al die ‘groepjes’ die ze vormen maar die eigenlijk allemaal in elkaar overlopen.
Lijkt fucking Expeditie Robinson wel met al die bondjes.

Nathalie zit op het moment wel het meest in mijn irritatiezone. Ik zou na een dag al keiharde ruzie hebben met haar.

5 likes

Ik snap niet dat er zoveel consternatie was over Theo en zn gedrag maar nul stemmen op hem. Dat irriteert me echt. En ik vond die interactie tussen Thomas en Jill direct al mega ongemakkelijk. En snap ook niet wat mensen tegen Els hebben, ik vind haar mega aardig.

6 likes

Ik vind het ook sneu dat zo veel mensen lopen te roddelen over Els. Ze is echt heel lief en gewoon zichzelf. Vast omdat ze wat ouder is, dat ze er dan buiten valt…