Big Brother

Ik ben na de berichten hier ook wel afgehaakt. En vind het ook stom dat je in de uitzending niet eens ziet hoe het er werkelijk voor staat. Snap dat de productie wil dat we liefst allemaal 24/7 kijken, maar nee ik ga er niet aan beginnen. Dus kies dan gewoon 1 medium om op uit te zenden, please

1 like

Ik vind het storend dat je zo’n ander beeld van het huis krijgt als je alleen de afleveringen kijkt. Alleen al omdat ze de beelden in eigen volgorde i.p.v. chronologische volgorde zetten. Ik vind het vooral kwalijk dat Theo niet op zijn opmerkingen aangesproken wordt, niet door de medebewoners en niet door RTL/BB zelf. Door die idioot gemonteerde afleveringen is hij nu publiekslieveling, omdat het grootste deel van de mensen al zijn kutopmerkingen niet meekrijgt (en ook niet zien welke mensen dat gedrag aanmoedigen).

Nu is er zojuist bijvoorbeeld door een buitenstaander een doos Red Bull met een briefje voor Nathalie in de tuin gedropt door een drone, maar ze hebben dat al geprobeerd er uit te knippen op de livestream en ze gaan dat sowieso niet laten zien in de aflevering denk ik, terwijl het wel de hele sfeer in huis verandert.

Ohhh dat meen je niet… Vind het echt sneu. Els doet mij heel erg denken aan mijn schoonmoeder haha. Vind haar echt een lieverd!

Lees nu je berichtje over de drone. Ik volg de livestream nu niet. Maar van wat ik heb gezien is Nathalie ook een stuk normaler en aardiger dan in de afleveringen. Ze zetten je daar echt weg als een typetje.

Een nieuwe bewoner had aan Nathalie verteld dat mensen die Big Brother kijken, zo zijn gevallen over haar Red Bull opmerkingen in de aflevering. Nathalie schrok daar echt van en heeft de hele dag er mee gezeten. Blijkbaar heeft ze een heel gesprek met Jowi en Naomi gehad met dat ze het niet tof vindt dat van de €150 (of €125 weet het niet meer) voor €100 aan Vegan producten gekocht is, terwijl er maar een persoon Vegan is. Maar dat ze Jowi ook begrijpt en blij is dat Naomi dr echt heel blij mee is, maar dat ze volgende keer hoopt dat er meer naar iedereen wordt geluisterd.

Ik snap Nathalie wel beter. Ze kwam in de aflevering heel kut over met een zware Red Bull verslaving oid. Maar ik zou het ook niet tof vinden als er voor één persoon €100 wordt uitgegeven en de rest van de groep het met €50 of €25 moet doen.

1 like

Maar hoe je het ook wendt of keert of edit, die meid ging los over red bull en gunde een ander gewoon niks. Dus nee ik ben niet team hoeheetzeookalweer

Maar ik kijk nu de afl van vrijdag waar die twee genomineerden dus weer zitten. Ik vind het ook een raar verloop van tijd, had dan even een week gewacht met een live show.

Wel heel chill dat mensen live streams kijken en hier tea komen serveren

2 likes

Ik vond het best leuk, maar als ik nu ineens weer naar Ziko en Liese moet kijken terwijl ze donderdag eruit zin gegaan? Echt geen zin in…

Wat mij betreft hadden ze dat ook helemaal weg mogen laten uit de aflevering, het voegde niks toe. Dan hadden ze nog wat meer up-to-date beelden kunnen laten zien, zoals over de nieuwe huisgenoten (die kwamen er gisteren al in toch?)

Ik vind het wel jammer dat er vandaag geen uitzending op tv is van Big Brother of ik heb er serieus overgekeken :slight_smile:

Om 18:00 was er een week overzicht op. Je hebt niks gemist, alleen maar herhaling over de week die is geweest

1 like

In België is het week overzicht pas morgen blijkbaar, net gekeken op de tv-gids :slight_smile:
Ik vind het wel raar dat ze de live show op donderdag doen. Bij de eerste Big Brother was dat op zondag (dacht ik), dat vind ik beter.

Haha en dan lopen we ook nog eens 4 dagen achter. Snap het ook niet zo.

4 likes

Ja het had zo leuk kunnen zijn, mensen volgen op tv terwijl ik zelf thuis zit en dat icm. de lockdown. Maar helaas

Wow nathalie moet echt eens even relaxen

nu op de livestream

Nieuwe bewoner Zoey heeft tegen Nathalie gezegd dat er veel negatieve reacties op haar waren vanwege dat redbull gezeik. Daar kon ze niet tegen en toen was er voor haar een psycholoog langs gekomen om te zeggen dat de reacties helemaal niet zo erg waren

2 likes

Ik kijk nu even de livestream, maar ze vervelen zich echt dood geloof ik. Er gebeurt ook echt helemaal niks, ze hangen maar een beetje op de bank met z’n allen.

:joy:

Ik kijk ook best veel naar de livestream en Nathalie irriteert mij echt zo erg. Elk gesprek weet ze zo te draaien dat het over haar gaat. Het is constant ikke ikke ikke (en “ja toch?” “snap je?” “weet je wel”).

Livestream

Snap ook niet dat de psycholoog zei dat ze niet zo negatief was neergezet in de uitzendingen want dat werd ze duidelijk wel. Nu lijkt het voor haar net alsof Zoey loopt te stoken.

Hahaha iemand heeft Theo opgemaakt. Hij heeft ook een rokje en topje aan. Nu op de live stream

15 likes

Die man is niet goed hahaha. “Luna”

Ik heb echt tranen over mijn wangen over hoe hij doet hahaha. Oh wat een kerel :joy:

Ja, ik ging helemaal stuk! Wat ie deed bij Els dan :rofl:

Hahaha ja vreeeeeselijk :joy:
Arm mens. En nu ook Weerwolven haha