Big Brother

Welke twee?

Oh Liesse en Ziko.

@LoLLeKeN Die gaat wel echt voor drama zorgen

Jill heeft meegedaan aan first dates!

1 like

Ik heb net terugekeken op Videoland, zoveel beter want geen reclame :stuck_out_tongue:

Nathalie is echt vreselijk irritant zeg, helemaal een big deal maken omdat Liese ‘Okeeee…’ zei. Ze had haar zelfs een duw gegeven als ze niet in het programma zou zitten. Nou stoer joh, meid.

Blij dat Ziko eruit is ook, zijn ware aard kwam goed naar voren toen hij genomineerd werd.

2 likes

Huh waarom zien we nu ineens weer Ziko in de aflevering, terwijl we gister al de eliminatie hebben gezien. Dat is toch onlogisch?

Ja, snap het ook niet. En Ziko praat nu zo naar over de andere kandidaten. “Die flikker snurkt de hele buurt wakker”. Dit hadden we misschien moeten weten voordat we stemden.

2 likes

Wc rollen verstoppen… :yawning_face:

1 like

Haha die :heart:Femke bij Theo

Hoe heet die nieuwe guy, die is ook vreselijk zeg

Wat is de logica achter Theo’s tactiek om alleen met ‘sterke mensen’ (wie of wat dat dan ook mogen zijn) over te blijven? Hij ziet zichzelf blijkbaar als sterk, dan wil je toch juist met ‘zwakke’ (?) kandidaten overblijven. Het is toch meer publiekslieveling zijn dan (fysiek?) sterk zijn?

Volgens mij denkt hij dat hij mee doet aan expeditie robinson

9 likes

Ik vond de opbouw van de aflevering van gisteren ook heel raar?

Het begon met zico en liese in de exit room. Daarna beelden uit het huis waar ze nog gewoon in het huis waren en de uitslag nog helemaal niet bekend was?

Vervolgens kreeg Liese die opdracht dat ze iedereen een choreografie moest aanleren op dat nummer. Toen kwam de uitslag maar zag je verder niet dat ze weg gingen of afscheid gingen nemen?

Die hele opdracht van dansen op dat nummer is ook niet meer vervolgd, we hebben niet gezien of dat gelukt is?

Ik vond het een rare aflevering haha

3 likes

Dat zou eigenlijk nog iets geven wie is de mol, expeditie Robinson, temptation en big brother in elkaar. Prachtig format :grin:

1 like

Ik kijk nu live. Jowi praat met Els en Nathalie. Er willen heel veel mensen op Els stemmen maar ik vraag me echt af waarom? Ze komt echt lief over vind ik

Vet kinderachtig ook om dat toiletpapier te gaan verstoppen. “Ja ik wil even iets doen om de sfeer te verbeteren”. Lol, goed idee man!! Stel je bent ongesteld of aan de schijt en de rollen papier zijn verdwenen want das leuk voor de sfeer!! Ik zou niet meer met je praten.

5 likes

Wat een rare opbouw van dit programma! Nu in de aflevering (van gisteren) dus wat er gebeurde in op de dag van de live show. Dit hadden ze in de live show moeten verwerken. Hoe moeilijk is het om gedurende de dag fragmenten te selecteren voor een samenvattende aflevering om 21:30 op dezelfde dag? Dit kijkt echt raar. Alsof je alleen maar de live streams kan volgen voor een normale chronologische volgorde.

Ik heb tot nu toe heel weinig gekeken, zie nu ineens nieuwe bewoners, maar die Jill zag ik van de week ook al bij First Dates

Is geïnitieerd door Theo en Nick omdat zij haar ‘zwak’ vinden. Ik vind het echt naar om te zien hoe er over Els wordt gepraat. Theo zei gisteren dat hij het nog liever met een hond met een jurkje doet dan met Els? Wtf? Iedereen hoort dat, sommige lachen en niemand gaat ertegenin.

spoiler van nieuwe bewoner denk ik?

Nieuwe bewoner is zoey hasselbank, een dj blijkbaar. Gaat dit nou toch weer echt de kant op van mensen die spotlight willen scoren voor na de show … ugh

God die Theo is zo’n enorm walgelijke vent, echt vreselijk dat hij er nog in zit. Denk ook niet dat ik het nog ga volgen met wat ik hier allemaal lees. Hoop dat Jowi uiteindelijk wint

3 likes