Big Brother

Haha inderdaad, gênant hoe serieus die psychologen dit nemen

2 likes

Dit mogen ze van mij echt overslaan.

Ze melken het wel uit zeg.

1 like

Ja dit voegt echt 0 toe. Laat me gewoon zien hoe die mensen in dat huis leven met elkaar

‘Ze hebben tactisch gestemt want ik lig wel goed in de groep’. Ehm meid, er heeft 1 iemand tactisch op je gestemd, je rest voelde die klik niet…? :sweat_smile:

Oh en steeds die terugblikken? Geef me gewoon live beeld! Ben er nog steeds niet over uit of ik het vol ga houden dit te blijven kijken

Ja laat dan ook beelden zien die we nog niet in de samenvatting eerder hebben gezien denk ik dan

1 like

DUUURT LAAAANG

1 like

Ha-ha ja ben d’r maar trots op met Ziko

Wat wanhopig dit.

2 likes

Wat een spanning en sensatie

Edit; aha heb niks met haar, maar blij dat zij blijft en niet Ziko

2 likes

Duurt wel lang die uitzending

Ja had wel ingekort gekund wat mij betreft

Gister na de halve aflevering maar gestopt met kijken want saai. Maar die van vandaag weer proberen af te kijken.
Ik zou echt helemaal gestoord worden van een Thomas die de hele nacht bomen aan het zagen is, is toch echt niet normaal meer. En stond er nou iets van in de regels dat je niet op de bank mag slapen? Ik zou na 3 maanden echt instorten door gebrek aan slaap, maar ik ben dan ook een moeilijke slaper.

Echt een gemiste kans dat ze zoveel beelden herhalen. Zet ff wat extra mensen neer ofzo, die de hele dag meekijken en materiaal selecteren poeh poeh zo moeilijk niet lijkt me

Oehh volgensmij zijn er nieuwe want ik ik kijk net even live en zie twee mensen kasten inruimen die ik niet ken!

Er zijn drie nieuwe: Jill (NL, 22 jaar), Zoey (BE, 29 jaar) en Rene (NL, 29 jaar). Ze zijn met een soort spel oid binnengekomen, maar dat heb ik gemist. Blijkbaar zaten er 4 in een doos en moesten Theo, Thomas en Daniëlle 3 dozen kiezen aan de hand van quotes. Één man is dus niet gekozen (en dat was blijkbaar een soort Theo 2.0 aan de hand van z’n antwoorden).

1 like

Ik ben ook net aan het kijken en ik zie Thomas met iemand praten dat ik niet ken.
Ik ben aan het twijfelen of het een nieuwe bewoonster is of dat ze op bezoek is :thinking:

edit: ok thnx @Oizys voor de opheldering :slight_smile:

Wow ik vind die Nathalie zo toxic en ze zocht alleen een relletje omdat die twee er niet echt bij horen. Ik denk dat Jowi, Theo en Thomas heel ver gaan komen.

@Oizys, oef we zijn ontsnapt aan Theo 2.0 :smiley:

@desertflower, mja Nathalie zoekt overal en altijd relletjes. Ik vind haar zo een drama queen.