Big Brother

Ik kijk nu toevallig omdat het opstaat en die Nathalie, ik trek haar echt niet.

Ik hoop echt dat Jowi wint. Leuke jongen!

3 likes

Ja hij is echt leuk! Ik kijk af en toe eventjes de livestream en hij is tot nu toe altijd leuk en lief. Lijkt me een hele leuke persoon om mee bevriend te zijn ook.

1 like

Ik ook! Hij houdt ook echt rekening met iedereen enzo. Groepsbelang boven eigenbelang!

2 likes

Gaan we nu Zico’s woede aanval zien?

Hij gaat al aardig los. Jemig.

Lekker Ziko, dit is het spel hè vriend

Zo kansloos: ik veeg Thomas op alle vlakken weg

Zico’s ware aard komt naar boven.

1 like

Wat gemeen. Thomas lijkt me een hele lieve jongen, die wint in ieder geval op dat vlak. :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ja echt super laag en gemeen hoe hij praat over Thomas

Liese denkt: daar gaat mijn insta fame :cry:

6 likes

Ja vind het ook echt gemeen. Slaat ook helemaal nergens op dat argument.

Ik vind hem ook echt een rotzak als hij zo over Thomas praat. Mag er van mij uit. Maar die presentator zei ‘ze denken dat ze eruit moeten’. Dus kans dat er niemand gaat? En zo de gemoederen even hoog oplopen?

Dit was wel een gecensureerde woedeuitbarsting, live gooide hij er nog wat ziektes door heen etc. :roll_eyes:

Ik geloof ook niet dat dit in de aflevering is geweest, maar op de eerste avond van Els en Nick maakt Theo een grap over Els, dat hij dacht dat er twee mannen binnen kwamen en nog een paar opmerkingen over hoe Els op een man lijkt, en daar moeten Nathalie en Naomi heel hard om lachen. Echt nasty. En dan wel met een shirt lopen dat alle racisten, seksisten etc. hun mond moeten houden (Nathalie). Echt een naar setje mensen. En dan toch blijven kijken, omg op mezelf.

4 likes

Nouuuu wat lullig! Ik vond Naomi best leuk dus dit is stom.

1 like

Ja precies wat ik zei

Wie vinden jullie wel leuk? Naast Jowi haha.

Ik Jowi, Thomas, Danielle, Els.

1 like

Same behalve Els dan heb nog weinig van haar gezien om iets over te zeggen

Krijgen we dit gezwets weer

1 like