True! Ik twijfel dus omdat de BB stem zei; je hebt nog €25 over. Achjaaa we zullen vanzelf zien wanneer ze op een houtje beginnen te bijten
Volgens mij krijgen ze hun groente en fruit. Bij de discussie over vegan producten ging het er ook over dat ze dan maar heel veel groente moest eten. Dan moet er wel groente zijn .
Ik zou dat vanuit de productie ook wel zo eerlijk vinden. Je sluit mensen op in een huis, het minste wat je kan doen is ze in elk geval gezond kunnen eten zonder discussies
Maar echtttt ik word er echt boos van terwijl ik daar niet eens lig
Ben echt teleurgesteld dat Theo niet is genomineerd??
Nee ze krijgen de basis producten elke week en dan hebben ze een budget voor ‘extra’ dingen
Dat snap ik ook niet! Ben ook bang dat het een beetje België VS Nederland gaat worden en dat zou ik heel stom vinden. Ik heb nu voor Ziko gestemd omdat ik hoop dat hij Theo een beetje tegengas kan blijven geven. Van Liese heb ik nog niet echt een beeld kunnen vormen…
Liese gaat er sowieso in blijven. Haar insta account heeft zoveel nieuwe volgers en veel mannen geilen op haar van wat ik allemaal lees
Dacht eerst dat ze gewoon bescheiden zou zijn, niet zo’n social media type die voor de ‘fame’ op tv gaat. Maar ik zag dat ze honderden fotoshoots op haar instagram had en kreeg toen toch wel dat gevoel, of is dat gewoon normaal tegenwoordig?
Ik heb wel het idee dat Ziko en Liese echt een dubbel gezicht hebben wat niet in de aflevering naar voren komt (wel meer mensen daar natuurlijk haha). Gisteravond had Ziko een woede-uitbarsting en heeft hij hard lopen vloeken, en hij en Liese hebben vannacht bijvoorbeeld restjes lopen opeten omdat ze toch naar huis gingen, terwijl ze o.a. Thomas belachelijk maakte, en Liese zei dat ze er toch wel in blijft omdat ze een ‘babe’ is. Maar ik vind iedereen irritant behalve Jowi, dus hoop dat mensen ook zelf gaan opstappen. @astridmagnussen Ziko en Liese hebben daar wel een gesprek over gehad waarin ze zeggen dat ze ook meedoen voor de volgers op insta, en Liese hoopt wel meer te kunnen doen met modellenwerk hierna door haar fame.
Bah, ik gun die mensen echt geen insta fame
Ja, de aflevering is wel selectief beeld. De ruzie tussen Nathalie en Liese om Red Bull is er ook uit geknipt, terwijl dat de hele dag onderwerp van gesprek was, en ook de reden waarom er vlak voor nominatie een splitsing kwam tussen mensen die stemmen op Nathalie/Theo en Ziko/Liese.
Haha wauw! Ik heb de afl van gisteren nog niet eens gezien, had ik het nu toch wel goed ingeschat. En nog erger dan ik dacht. Geen leuke vibes.
En dat vind ik toch wel weer jammer op een manier. Ook van Ziko, van hem had ik dat niet verwacht.
Ik kijk liever naar ‘gewone’ mensen die niet voor de fame gaan.
Voor de mensen die net als ik niks te doen hebben: Ziko en Liese moeten nu afscheid nemen!
Ik heb geen idee, ze moeten allebei hun koffers pakken.
Oh wow! Kijk jij veel de livestreams of heb je andere bronnen??
Ik denk dat niemand op Theo durft te stemmen, voor het geval hij toch blijft.
Ja, ik heb de livestream vaak op de achtergrond aanstaan haha. Dat eerste deel is info van de livestream gisteravond/nacht tot een uur of 2 terwijl ik de situatie in Washington volgde, en dat gesprek over social media is van een paar dagen terug. Op twitter kan je ook wel wat opvallende uitspraken vinden.
Huh waarom liggen ze allemaal op de bank te pitten… dat mocht toch niet overdag?
Je ziet nu die ruzie van Liese en Nathalie. Ik vind Nathalie echt zwaar overdreven met d’r Red Bull. Ik zou t ook niet waarderen als er €100,- aan 2 producten wordt uitgegeven die wss door 1 pers gegeten wordt. Doe dan 1 product. Maar het is voor nu maar 1 keer en ze maakt er zó’n drama van dat ZIJ geen Red Bull heeft. Dat is ook duur.
Krijgen we nu eerst een gewone aflevering voor de live uitzending ofzo? En waarom doen ze dat zo laat haha
Ja ze maakte er wel een heel groot probleem van ook, echt gurlllll. Ze ging ook maar door terwijl ze zei dat ze er niet over door ging? Haha
Ja, wat een drama om red bull zeg. Ze kan er volgens mij gewoon niet tegen dat ze haar zin niet krijgt . Dat gezicht net ook toen die boodschappen binnen kwamen.