Ja wat jij als laatste zegt, lijkt mij ook het meest logisch haha. Ik snap ook niet waarom ze dan niet zondag al begonnen zijn met de openingsuitzending. Vaag!
Net riep er iemand dat het half 4 is, dus het zal wel kloppen
Misschien waren het de minuten van de afbakbroodjes dan⊠hahaha geen idee
De klokken in huis staan allemaal verkeerd zodat de deelnemers niet weten hoe laat het is. Geen idee waarom.
Ik heb dat gisteren ook gezien toen ik de live stream keek en vroeg me dat ook af.
@Oizys,ik vraag me af of de productie dit gedaan heeft en het dus expres is of dat de kandidaten gegokt hebben welke tijd het is. (Bv de zon komt op om âŠu dus het zal nu âŠu zijn)
Ja, ze gokken, nog best accuraat vaak, hoe laat het is aan de hand van hoe donker het buiten is. Is volgens mij wel de standaard bij de meeste BBâs om het moeilijker te maken (alleen als je tijdspecifieke medicatie nodig hebt, krijg je een horloge).
Bij het kijken van die streams vind ik het geluid soms zo zacht. Hebben jullie dat ook? Ik kijk het via Videoland op mijn tv, maar ik moet echt het geluid zo hard zetten om het te verstaan.
Ja, viel mij ook al op toen ik via de tv keek!
Oeh wordt dit een eerste relletje na de reclame met Theo
Ik begreep het ff niet. Zegt Theo dat je vervolgd wordt als je iemand een hoer noemt op straat?
Ja ze gaan nu per persoon die uitspraken checken die ze gedaan hebben, en hij gaat inderdaad een âvoorbeeldâ geven over waarom hij dat zei over kort rokje/ boerka
Oh god jezus dit gaat toch weer nergens over. Theo praat echt poep
Ohhhhhhhh godsallejezus die trui van Theo
Flikker op met je redbull haha
Maar was het boodschappen budget alleen voor âextra lekkere dingenâ of het hele weekbudget?
Ik dacht hele weekbudget, maar ben niet helemaal zeker.
Gaan jullie stemmen? En op wie? Ik zou van deze twee genomineerde denk Ziko er eerder uit stemmen
Ja maar echt en Nathalie kan ook gaan
Dat gesnurk mogen ze er van mij wel uit laten hoor pff
Ja vond ik ook verwarrend, dacht alleen luxe producten want voor 25 EU kan je toch niet een week met 8 man eten
Word er gewoon plaatsvervangend agressief van als ik dat hoor, zou hem gewoon voor t snurken nomineren