Theo lijkt ook niet iemand met wie ik kan opschieten, maar aan de andere kant: waarom zouden ze hem er niet in doen. Het is toch prima als er in het huis meerdere persoonlijkheden zitten?
Misschien een onpopulaire mening maar ik hoop dat Theo in het huis blijft. Ik denk dat dat nog grappig zal worden.
Also, ik zou echt gek worden om zo lang na elkaar met allemaal volwassenen in 1 slaapzaal te moeten slapenā¦
Heeft iedereen een persoonlijke pot? Ik dacht eerst dat er een gezamelijke pot was, maar dan zijn die geheime opdrachten niet logisch.
Ik was mij zo aan het opwinden toen ze die kist in de slaapkamer gingen zetten.
En zeker toen er iemand zei āer heeft iemand een geheime missie.ā
Ik dacht echt waarom elkaar tegenwerken. Misschien is het goed voor de groep.
Ik zou geen goeie zijn om hier aan mee te doen. Ik zou me constant aan iedereen ergerenā¦
Ik snap niet waarom ze vier dagen eerder al begonnen zijn? Nu zit er zoān groot tijdsverschil tussen de livestreams en de afleveringen. In de livestreams krijg je vandaag of morgen al te zien wie er genomineerd zijn voor eliminatie, terwijl er in de aflevering nog niet eens een huismeester is gekozen?
Gooi die 2 snurkers in 1 kamer en de rest in de andereā¦
Dit duurt ongeveer een uurtje waarvan een half uur die snurkende man in beeld wordt gebracht
Hahaha iemand noemde Jowi Tribbiani (van Friends)
Kijken jullie die livestream via de videoland app? Ik kan hem niet vinden.
Ja, ver genoeg naar beneden scrollen in de app. Maar het is op dit moment een soort dans klasje, vraag mezelf erg af waarom ik hier naar kijk.
Ik keek vanmiddag ook even naar die live stream Maar vond het geluid zo ontzettend slecht? Je hoort hun stemmen heel zacht, alles door elkaar heen, en achtergrond geluiden zijn juist weer vrij hard. Raakte totaal overprikkeld ervan dus dat ga ik niet meer doen. De afleveringen vind ik wel leuk om te volgen. De aflevering van vandaag was 40 minuten dat is ook wel leuk nog (die van gisteren was 70 minuten dus was al even bang dat al die afleveringen zo lang zouden zijn, maar dat was misschien alleen de eerste aflevering?)
Vind dit het meest irritant dat je dit zo hard hoorde de hele tijd werd er zelf gewoon geĆÆrriteerd van
Same hahaha
Die Thomas houdt de boel wel in de gaten omgā¦ De andere hadden het niet eens door
En dan die Naomi zo schreeuwen dat er nieuwe mensen zijnš”
Maar die 4 dagen tellen ze niet mee toch? Wat je gisteren in de aflevering zag als Dag 1 en Dag 2 ging over eergisteren en gisteren volgens mij? Want toen er maandagavond een live-verbinding werd gelegd met het huis waren die nieuwe huisgenoten er ook nog niet, die kwamen gisterochtend pas (live dan, gisteravond in de uitzending). Althans, dit dacht ik.
Edit: het klinkt ook raar dat die 4 dagen niet meetellen, dan zouden ze uiteindelijk langer dan 100 dagen in het huis zitten.
Die tellen wel mee. In de aflevering zag je 1 en 2 januari (op 5 januari dus). Ik denk dat tijdens de live-uitzending Els en Nick bewust uit beeld zijn gehouden. Ik hoop dat ze gewoon gaan inlopen qua tijd, anders heeft de donderdagaflevering met de eliminatie niet zoveel zin.
Ik heb in de aflevering geen enkele datum gezien, alleen dag 1 en dag 2 met een tijdstip erbij
Maar misschien heb je verder gelijk hoor, ik zou het alleen raar vinden als ze nu zoveel gaan skippen om donderdag gelijk te lopen met de eliminatie. Maar ook gek als ze die eerste dagen niet meerekenen, dus vaag is het sowieso.
Edit: de nacht dat Els en Nick naar binnen zijn geslopen was de nacht van zondag op maandag. Op die ochtend dat zij er net waren stond er in de uitzending dag 2 (net terug gekeken), dus dan zou zondag dag 1 zijn. Dan lopen ze iets achter in de afleveringen, maar niet heel veel.
Ik keek net de livestream (14.30 ongeveer) en op hun klok op de oven was het 12.05ā¦ klopt die klok dan niet omdat ze eigenlijk nergens verder iets van een tijd hebben offf is de livestream niet zo live haha?
Maar dan hebben ze twee dagen geskipt, want ze gingen er op oudejaarsavond in? En dan hebben ze Els en Nick tijdens de live-uitzending verborgen? In mijn herinnering was het bij CBB dat de aflevering 's avonds altijd een recap was van de vorige avond/nacht en de afgelopen dag.