Big Brother

Danielle doet mij denken aan Sarah Paulson. Die actrice van American Horror Story en Ratched

1 like

Het had mij dus heerlijk geleken om mee te doen, even 100 dagen weg van de buitenwereld. :sweat_smile:

Dankje! Ik zit me dus de hele tijd af te vragen op wie ze lijkt

1 like

Hahaha ik vind dit wel leuke huisregels

Ik wil ook met mensen knuffelen! Normaal ben ik zo niet maar ze zien knuffelen maakt mij nostalgisch… vroeger toen je nog mocht knuffelen.

Ik ga ook kijken! Kon het gisteren niet zien, dus ga zo terugkijken. Is het wat? En ik zag dat het gisteren op rtl 4 en rtl 5 tegelijk kwam. Is dat hetzelfde? Of is de een een soort aftrap of terugblik en de ander een normale aflevering?

Ik heb het net teruggekeken en vond het zelf leuker dan verwacht (op Theo na, vind het echt misselijkmakend dat ze dit als topic erin doen voor entertainment). Maar ik moet zeggen dat ik zulke hersenloze series erg leuk vind dus weet niet of ik een objectieve bron ben haha.
En die van rtl 4 en rtl 5 waren volgens mij gewoon hetzelfde maar dat weet ik niet helemaal zeker.

1 like

Vind Theo ook niet leuk, echt zo’n dominant typje

2 likes

Nou ik ga nog een poging wagen.

Waar staat dit huis trouwens?

Naast de Arena

1 like

ik werd hier ook nieuwsgierig naar. dus even gezocht op internet.

Het huis staat in Amsterdam (naast de Johan Cruijf Arena.)

1 like

Ja ik zag al dat ze steeds Ziggo Dome filmden volgens mij maar ik vond dat wat voor de hand liggend, ik dacht het is vast ergens afgelegen. Maar dus toch daarzo.

1 like

Yep, en is zelfs nog speciaal voor hun gebouwd ook::

Het complex wordt momenteel gebouwd op een parkeerterrein tussen de Johan Cruijff Arena en het kantoor van EndemolShine. Het huis moet op korte termijn af zijn, aldus een woordvoerder. Het programma zal op 4 januari van start gaan en zowel Nederlandse als Vlaamse kandidaten kennen.

Bron: AD

Ik heb 't even gemist, wie heeft die doos nou verplaatst?

Liese! Zij had dat als geheime opdracht gekregen om de nieuwkomers te helpen

1 like

Oh er kan geld van het prijzengeld af. Er blijft sowieso niks over na 100 dagen.

Is het het waard om terug te kijken?

Denk dat ze misschien ook weer geld kunnen verdienen als het uiteindelijk echt een laag bedrag wordt

Ik vind het een saaie afl en die opdrachten zijn mega truttig

1 like

Aah ja dat klinkt wel logisch. Anders is iedereen er na een paar weken klaar mee, maar zo blijven ze wel gemotiveerd idd.