Big Brother

Ik vind het echt leuker dan ik had verwacht! Zijn de afleveringen altijd een uur trouwens? Of was dit een extra lange omdat het de openingsaflevering was?

Volgens mij is de huismeester al gekozen haha, ik keek net even een stukje livestream.

Oeps spuitelf hier! :raising_hand_woman:t2:

ooh lame, ik kijk net de uitzending van gisteren terug, dus dat betekent dat je live moet kijken / vooruit moet stemmen voor de uitzending

Stom dat het vanaf nu elke dag om 21.30 is, vind ik vaak net ff te laat om nog voor de tv te zitten

1 like

Waar is de live stream op Videoland te vinden? Ik zie alleen de aflevering van gisteren

Je moet op de beginpagina naar beneden scrollen.

1 like

Thanks! Ik moest mn app even bijwerken

1 like

Ik kan hem telkens niet vinden maar dit zijn de links:

livestream 1: https://www.videoland.com/bitmovin/bb-livestream-1/Big%20Brother/replay
livestream 2: https://www.videoland.com/bitmovin/bb-livestream-2/Big%20Brother/replay

Ik vind het eigenlijk ook jammer dat het iedere weekdag is, krijg daar echt fomo van want ik heb geen zin om hier iedere dag naar te kijken maar wil ook niet dingen missen

Tenzij ze echt iedere dag interessante beelden hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen

3 likes

Jowi en Theo zijn zelf chips aan het maken :ok_hand:

Dit wordt echt zoā€™n guilty pleasure programma

1 like

Kunnen jullie ook live kijken op de app op de tv kijken? Ik zie het niet staan.

Mogelijke spoiler

ik zie Theo niet meer tussen de deelnemers staan? Is ie eruit? :crossed_fingers:t2:

Zou ik zeker niet erg vinden :thumbsup:

4 likes

ik heb de live stream aan en zie m nog in beeld. Las wel elders dat Jowie tegen hem gezegd had dat hij blij was dat hij bleef oid.

Ik zie het nu ja, jammer.

Ik dacht leuk, nieuwe guilty pleasure. Maar betwijfel echt of ik dit blijf kijken. Ook die livestream is nu zo onwijs oninteressant. Lekker kijken hoe mensen te veel zout over zelfgemaakte chips hebben geflikkerd. Ok :+1:

1 like

Ik vind het wel knap dat mensen dit aangaan hoor. Ik zou helemaal gek worden in een huis vol mensen, types zoals Theo met wie ik binnen een dag ruzie zou hebben, nooit ongegeneerd tussen je onderbroek krabben en dan ook nog met zā€™n allen op een slaapzaal. Wat een ellende :tired_face:

4 likes

Sowieso de hel voor elke introvert. Ik zou na een paar uur al overspannen onder een deken kruipen.

9 likes

Ja echt hoor. Love met mensen zijn maar love het nog meer om daarna lekker in mā€™n eentje tot rust te komen. Ik zou binnen een paar uur poep chagrijnig zijn. Zou wel mooie tv maken maar zou er waarschijnlijk ook direct (en terecht) uitgestemd worden.

1 like

Hahhaa ja dit zou ook niks voor mij zijn. Na een paar uur onder mensen moet ik me echt even terugtrekken en dat kan gewoon niet. Ook die cameraā€™s overal lijkt me zo vreselijk.
Ik draag al oordopjes omdat mijn vriendin te luid ademt, ik kan echt niet met zoveel mensen in een kamer slapen waarvan er eentje ook nog zo hard snurkt.

4 likes