Volgens mij alleen op donderdag voortaan vanuit die studio.
Ik hoop het, want dat vind ik helemaal niks.
Ja, hebben ze slim gedaan. Ik was half afgehaakt maar vond het hierdoor toch interessant worden
Wat een clichĂ© om zoân racist en vrouwenhater in een ruimte te zetten met een zwarte man en een paar vrouwen.
Overheersende huidskleur in het huis: wit. Pff. Amper een afspiegeling van de maatschappij, vind ik.
Ik zou binnen een dag worden weggestuurd.
Hm, ik vind de eerste 8 best een gemixt geheel? Wit, zwart, getint, gay, dik, dun, vegan preacher en een racistische tokkieâŠbeter dan dat het ooit was tenminste. Op die laatste na.
Beter valt het niet tegen, prima Corona vermaak dit.
Hebben jullie gestemd op de huismeester? Ik ga voor Jowi!
Ben net begonnen met terugkijken maar ik vind Theo meteen al het type âkoopt al zijn kleding bij de Jack & Jonesâ.
Nee, hij is erger
Ik vind Jowi zo een schatje. Zelf het opvouwbed nemen omdat er anders toch commentaar ging komen en de opdracht in gevaar komt.
Theo echt grrrrrrr. Hij denkt echt dat hij de man is. Hopelijk stemt iedereen op hem en ligt hij er donderdag uit. Irritatieniveau is hoog bij hem.
Theo is echt zoân persoon waarmee ik niet overweg zou kunnen. Maar. Ik heb zooooo hard gelachen met zijn âHATSEFLATSâ. In Nederland is dat misschien normaler om te zeggen maar ik heb dat werkelijk nog nooit gehoord
Is volgens mij iets nieuws, zoals mij nie belle. Bij zoân ander programma (fam. gilles) wordt dat ook nonstop gezegt.
Jowi
Dat gezeik van die seksuoloog over dat we allemaal zo preuts zijn tegenwoordig. Heb ik zoân hekel aan als mensen dat zeggen. Ik ben echt niet onzeker over mijn lichaam maar ik loop ook niet graag naakt rond en mijn tepels/borsten hoef ik echt niet aan de hele wereld te laten zien. En als anderen dat geen probleem vinden is ook prima toch?
Vgm zat het juist jaren geleden al in een reclame, ik ken het iig al langer.
Ik vind Jowi ook leuk! En ik hoop dat Theo er meteen uitligt
Maar het is toch een feit dat mensen preutser zijn dan vroeger? Dat is niet erg, heeft soms een negatieve bijklank en dat vergrootte ze wel uit ja maar zit er geen kern van waarheid in?
Ik heb eerder het idee dat hij zelf een textiel drukker thuis heeft en allerlei idiote teksten op Zeeman truien en shirts drukt.
Ik snap ergens wat je wil zeggen, maar de wereld is ten opzichte van vroeger met sociale media ook wel heel erg verandert. Die beelden zullen je de rest van je leven blijven achtervolgen. Oké ze zitten er dan wel vrijwillig, maar een voorwaarde om deel te nemen is, heel overdreven gezegd, toch niet dat je constant je tieten moet flashen ofzo?
Wat raar dat we alleen om 21:00 kunnen stemmen voor de huismeester?
Ik kon gisteren ook gewoon stemmen ?
Ik was daarnet even (een half uurtje) aan het kijken op de live stream.
Wat een kippenhok⊠Allemaal door elkaar aan het kakelen.
Het ging over dat ze boodschappen gingen doen (ze hebben een beperkt budget (125 euro als ik het goed gehoord heb) en alle dingen die ze graag eten kosten 50 euro), Naomi aan het zeuren dat ze alleen maar hummus kan eten want ze is vegan en dat is niet eerlijk.
Nathalie aan het zeuren dat ze geen red bull kan bestellen en dat ze helemaal gek wordt als ze geen lekker eten kan eten. Ze zei ik ga echt chagrijnig worden als ik geen lekker eten kan eten doordat Naomi vegan wil eten.
Theo de boel serieus aan het opfokken (hij zat samen met de mannen en je hoort hem zeggen âluister e, ik ga olie op het vuur gooienâ en hij begint over die red bull).
De nieuwe bewoners zijn precies wel ok onthaald.
Zat nog te kijken toen ze de huisregels bekend maken, zal ze in spoiler zetten + wie de huismeester is
Jowi is momenteel huismeester. Zijn huisregels zijn: 1. Theo en Nick koken
2. ze spelen 3x weerwolven per dag
3. ze knuffelen elkaar voor het slapen en zeggen bon nocci