Ik ga jullie ook toevoegen! Ik heet Vinyl-27
Ik ga jullie ook toevoegen, ik ben de knipogende persoon
Valt me op dat m’n foto echt meer dan tien jaar oud is denk richting de 15. Maar een keer aanpassen
Oh leuk! Ik ga jullie ook toevoegen! (En weer vaker bier inchecken!)
@Kurisu ik kan jou niet vinden…
Ik ben Maartj3 trouwens
Hm laatst kon iemand anders me ook al niet vinden! ik zoek jou wel haha
Deze is echt chefs kiss
Zoet, romig, dik. Ik haal er ook echt salted caramel uit
Heeft iemand die nieuw gelanceerde biertje van Heineken al geproefd? Kan die idd tippen aan Hertog-Jan?
Biertje afgelopen weekend geproefd. En nouja het is gewoon bier. Niet vies ofzo maar ook niet echt een wow factor. Licht bittertje en een mooie heldere kleur. Ruikt wel lekker! Of die echt kan tippen aan hertog-jan vraag ik me af.
Heb deze in Italië veel gedronken
De gewone is gewoon pils, ze geven daar nog wel meer varianten volgens mij
ik heb deze gehad:
Had de Jalisco variant al eens geproef, en nu deze bourbon barrel variant. Echt zo lekker. Beetje jammer dat een blikje 10 euro is.
Oeh kan je deze ook in een winkel halen?
Ik heb m gehaald bij de una mas (voorheen mitra denk ik) hier in de buurt!
Hopelijk komt ie ook bij hopt want daar ga ik binnenkort toch bestellen
Ik bedenk me trouwens dat ik @monkeyslut nog zou laten weten hoe het lemon gummy bear bier was haha. Deze;
Weet niet wat ik ervan verwachtte eigenlijk maar ik vond t wel een beetje tegenvallen, hoog limonadegehalte. Niet vies maar zou m niet zo snel nog eens halen.
Kwam er daarna ook achter dat bij AF brew niet de houdbaarheidsdatum erop staat maar de datum waarop het gemaakt is. Was al de tweede keer dat ik er eentje had van hen die over datum leek te zijn, kon die tekst verder niet lezen want was in het Russisch haha.
Deze is echt super lekker! We hadden er helaas maar eentje dus mijn vriend heeft hem gedronken en ingecheckt op Untappd maar deze gaan we zeker meer halen
Deze had ik een paar weken geleden en vond m idd echt superlekker! Hij smaakt ook een beetje naar het bier wat ik in Japan veel gedronken heb dus echt helemaal top.
Mijn lokale Jan linders gaat hun hier assortiment vervangen en daar heb ik flink gebruik van gemaakt al het liggende bier is nieuw en ik ben zo excited. Crème brulee barley wine!! Wow
Edit de mosaic en zonnesteek heb ik trouwens voor mijn vriend gekocht. Hij houdt niet van gekke smaakjes of speciaal bier, en drinkt eigenlijk alleen maar pils, maar dit wil hij wel proberen. Vind dat echt leuk