Biertopic

Ik vond deze best tegenvallen helaas :frowning: of nou ja misschien was het juist wel goed want ik vond 'm vrij bitter dus in die zin wel duidelijk koffie haha. Had gehoopt op meer amandel

4 likes

@Kurisu ik vind het echt leuk om te zien welke speciaalbiertjes jij zoal probeert haha. De smaken zijn meestal te avontuurlijk voor mij, ik koop zelf nooit duurdere/aparte biertjes omdat ik bang ben dat ik het goor vind en het weggegooid geld is :sweat_smile:

Deze is bij mij alweer een tijdje favoriet, een IPA van Brouwerij 't IJ:

En sinds ik deze ken vind ik heel veel andere IPA’s gewoon bijna nergens meer naar smaken haha. Oh en Blurred Lines van Jopen drink ik ook vaak de laatste tijd, verveelt nog niet.

3 likes

Ah kak! Het is veel leuker om het bij zo’n speciaalbier winkeltje te kopen. Er schijnen ook stouts te zijn met chilipepers er in haha. Best interessante smaken. Dus misschien weet @Kurisu nog wat :yum:

1 like

Ja ik heb een keer stout met habanero op. En op 't speciaalbier festival in Den Bosch ook eentje met chili, dat ze bij dat kraampje al zeiden dat je die als laatst moest pakken

1 like

Heb je toevallig dat biertje dat naar taxi smaakt ook al geproefd? Lijkt me ook wel iets voor Jou.

1 like

Weet je ook nog welke dat waren? Heel grappig dat er zoveel bier met hete pepers gebrouwen wordt.

Die van 't bier festival kan ik misschien nog terugvinden via untappd

1 like

Meh is lastig

Haha geeft niks! Mocht je nog een keer wat tegenkomen dan hou ik mij in elk geval aanbevolen.

Ik drink nu een Peach sour, smaakt ook prima :+1: wat zijn jouw aanraders?

1 like

Heb vorige week een lekkere sour op florida weisse no4 van the garden brewery,met papaya perzik en abrikoos.

En een heel lekkere tripel weizen (bullebak) maar die had ook een zuurtje.

Ik hou heel erg van sours. Maar vind eigenlijk heel veel erg lekker. Tripels ook altijd lekker

2 likes

Haha nee maar ik wil het nu wel, wat interessant. Is het taxi zoals de frisdrank of taxi zoals de auto? Ik ben geïntrigeerd

@DoeMaar / @fahrenheit451 Emelisse heeft /had een chili pumpkin stout maar die vond ik een beetje tegenvallen, niet chili genoeg :frowning:

1 like

Taksi zoals dat drankje! Weet niet waarom ik taxi heb getypt gisteren, haha. Maar het is deze!

https://www.beerinabox.nl/bier/1738-tropical-pale-ale-baxbier

1 like

Beetje late reactie, maar echt 0.0 vind ik de Bavaria IPA lekker. Verder zijn de meeste die ik echt lekker vindt helaas geen 0.0, maar <0.5

1 like

Ik heb 'm op m’n wishlist gezet voor de volgende keer haha. Klinkt lekker

1 like

Zag net dit bij de nettorama:

Ik ga morgen denk ik die bloedsinaasappel meenenem

2 likes

Heeft er iemand Untappd? Vind het leuk om mensen te volgen voor bier inspiratie :smiley:

3 likes

Ja ik! Ik heet daar koelkastmagneet (haha)

Ik ben Maartje04

@littlenumbers @DoeMaar ik heb jullie toegevoegd! Marjolein92

1 like

Ik heet vahaiya! Ik ga jullie ook toevoegen haha

1 like