Biertopic

Super leuk! En was het moeilijk om te brouwen?

1 like

Nee viel wel mee! We hadden een heel boek erbij met stap voor stap wat we moesten doen en dat was makkelijk te volgen. Tenminste dachten we maar toch iets fout gedaan aangezien ze ontploft waren haha. Alleen aangezien het al bijna 5 jaar gelden is weet ik niet meer precies hoe of wat. Over een tijdje weet ik weer meer te vertellen haha.

1 like

Ja die zat ook bij één van onze pakketten. Leuk voor toekomstige projectjes!

1 like

Waar bestellen jullie online meestal je speciaalbiertjes? Er zijn zoveel verschillende plekken en brouwerijen! Vind het wel leuk om hele diverse biertjes te hebben.

Wij hebben hier in Den Bosch een speciaalbier winkel waar je ook kunt bestellen, die hebben hun hele assortiment ook op untappd staan, inclusief prijzen

The bottleshop

Via mail of facebookmessenger idd, weet niet tot waar ze bezorgen. Je kunt ook een pakket klaar laten zetten. Ben laatst zelf gewoon even gaan snuffelen in de winkel, met m’n untappd d’r naast voor m’n wishlist

1 like

Ik heb vandaag deze vier gekocht bij de speciaalzaak.

6 likes

Ik hou van iedereen die ook van stout houdt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

In Rotterdam ga ik naar Bier&zo, die hebben ook een webshop. Of bij Kaapse Brouwers in de fenix factory, hebben ook een webshop, al verkopen ze daar alleen hun eigen gebrouwen bier, in de winkel hebben ze ook nog bijzondere andere biertjes

2 likes

Niet m’n beste pour maar hij is wel erg lekker! Eerste paar slokken waren duidelijk pindakaas, daarna meer chocolade/koffie/stout. Als ik het een tijdje laat staan en dan weer een slok neem proef ik wel weer pindakaas, maar zou eigenlijk wel meer pindakaas willen

6 likes

Heeft iemand nog een tip voor een speciaal alcohol vrij bier?

Als je houdt van ipa’s: Playground Non Alcoholic IPA van Van de Streek

2 likes

Ik vind alleen brand weizen 0.0 en amstel radler grapefruit 0.0 echt lekker, maar kan dat geen speciaal bier noemen. Grolsch herfstbier 0.0 en desperados Virgin heb ik ook standaard in huis, die zijn allebei heel acceptabel maar geen 100% vervanger

1 like

Sportzot en punk AF vond ik ook wel oké.
Maar nonnetje IPA vind ik denk ik het beste.
En drinking in the sun van Mikkeler maar dat is wel 0.3%
Edit: oh zie dat punk AF ook 0.5% is

1 like

Ja dit is ook mijn favo, maar jammer dat ie niet helemaal alcoholvrij is maar <.5%

1 like

Een mango sour met Chili! Het is net alsof je een mango smoothie drinkt met Chili erin. Erg lekker voor een keer :grinning:

13 likes

Een biertje met witte wijn, was lekker maar proefde niet per se de witte wijn!

3 likes

Deze wil ik! Ga kijken of het hier in de buurt verkocht wordt (waarvan de winkels aan untappd doen…)

Opgezocht en nee :frowning:

1 like

Ik was ook al aan het zoeken! Hier ook niet in de buurt helaas, wel online bij Sterk Amsterdam!

1 like