Beutyblogtopic XL

Sowieso al die artikelen over wijn lees ik niet, ( drink geen wijn) Terschelling trekt me niet en die hond is best leuk hoor daar niet van maar elke keer 1000 berichten erover?

En wat me ook irriteert, maar dat doet het me bij marcha ook, wáárom elke keer erop reageren als iemand een haatcomment plaatst? Zelfde als dat ze dan dit forum gaan lezen… ik zou dat dus gewoon niet willen.

Ja ze zal wel een wat hoger niveau moeten bereiken om daar ‘succesvol’ in te worden, maar uiteindelijk zal ze wss toch wel iets moeten als het bloggen zo erg blijft teruglopen.
Ik vind haar ook niet echt het type huisvrouw, ik denk dat ze graag schrijft maar gewoon een paar uurtjes op een dag ipv 40urige werkweek.

Ik moet bekennen dat ik wel wat aan haar blogposts over wijn heb gehad! Maargoed ik hou dan ook van wijn. Verder lees ik haar blog ook nooit meer…

Ik zie haar in een jaar of 5 een doodnormaal administratief baantje uitvoeren.

1 like

Misschien kan ze de zaak van master of the dots overnemen?

9 likes

Sorry :disappointed:

1 like

Het zal haar vies tegenvallen om voor een baas te moeten werken met haar attitude en zonder 300 vakantiedagen.

4 likes

Die Kelly ken ik alleen van d’r zelfpromo onder Mas d’r vlogs

3 likes

Mascha stunning op dr insta, echt mooie foto (hopelijk lukt de screenshot)

22 likes

Vind het ook een mooie foto!

Voel me tikkie lullig dat ik t vraag, maar iemand anders heeft haar make up gedaan of niet?

3 likes

Hahaha dat was ook het eerste wat ik dacht

5 likes

fillers

2 likes

Die zijscheiding staat haar zo goed. Snap niet waarom ze normaal altijd voor een Nana Mouskouri coupe gaat.

14 likes

Jaa wilde dit ook komen posten

Ps. Lovee haar lippen hier :heart_eyes::grin:

2 likes

Omdat ze zelf echt geen zijscheiding kan maken hoor!!11!!

Krijg je nu persoonlijk Mascha achter je aan?

1 like

Oh, ze gooit nu online met dreigementen

(Ja vakantie is leuk hoor maar je mist ook weet zoveel van het echte leven … forums dus :joy:)

Ik vind de foto ook mooi. De bob, de zijscheiding, de lichtere accenten in haar, het is allemaal mooi en staat haar prachtig. Kreeg wel inderdaad de indruk dat wellicht iemand anders haar en make-up heeft gedaan.
Wil ook even aanhalen dat haar nieuwe stylist echt leuke, hippe maar ook vooral passendere outfits voor haar samenstelt. In de Vlog zie ik regelmatig nog wel eens (op haar eigen initiatief) een ‘ik-probeer-wel-maar-het -is-weer-net-niet-setje’ maar voor (zakelijke) afspraken buiten de deur ziet ze er wel leuker uit tegenwoordig.

Misschien krijgt ze korting als krekko ook gebruik mag maken van de stylist. Want waar massa nog in de categorie ‘net niet’ valt is krekko het gewoon helemaal niet

2 likes

Fillertje, fotofiltertje daar, en dan heeft Mascha het weer voor elkaar.
Oh ja. Vergeet photoshop niet.

3 likes

Denk inderdaad wel flink bewerkt, haar huidskleur is veel lichter dan op de foto.