Weet jij, of iemand anders, wie haar nieuwe styliste is? Ben wel benieuwd
Vroeger poste marcha blogs over jezelf accepteren en zelfvertrouwen enzo…
Tegenwoordig laat ze haar lippen opspuiten, wenkbrauwen tatoeëren en haarextentions.
Ik vind het zo zonde, juist als ‘powerwoman’ moet je toch laten zien dat je trots bent op jezelf hoe je bent? I.p.v. alles laten verbouwen…
Zo lijkt iedereen straks op elkaar, uniek bestaat niet meer, iedereen is ‘ nep’
Mijn mening hoor, no offence tegen mensen die het ook doen, het is meer een tegenovergestelde kwestie als hoe ze vroeger was
Maar het kan toch ook allebij. Ik ben blij met mezelf en trots enzo. Maar er zijn soms wel wat dingen die ik wil veranderen.
Ze lijkt hier op rikki van gtst die nu in dat dansprogramma doet alsof ze verstand heeft van dansen.
Wel een klassiek gevalletje van: wauw mooie foto!! Herkende je bijna niet.
Hehehe
Zoals mijn stiefopa zou zeggen: ‘Mooie foto meissie. Heb je een nieuw gezicht?’
Hahaha heerlijke opa
Ik weet niet of de mensen die wel een trucje op Djurre zouden kunnen doen mee zijn verhuisd naar hier, maar hij vlogt een gedeelte in de verhuisvlog van vandaag
You’re welcome!!!
@Sabr Ben echt heel benieuwd naar de inrichting! Zo stijlvol allemaal en netjes.
Vond het grappig dat ze zei; mijn buik is echt al “HUGE”
Mascha krijgt een gesponsorde jacuzzi in 3…2…1…
Ze koopt er zelf een vandaag in de vlog.
Wel irritant hoe ze doet alsof ze zoooo verslaafd is aan dat parfum, alsof ze het allemaal zelf gekocht heeft.
Ik weet niet de naam van de stylist… kwam een keer voorbij in een Vlog. Tijdje terug al. Ze was iig niet van B-academy
Cynthia gebruikt tegenwoordig alleen nog maar stock photos in haar artikelen. Vind dat echt lelijk en onprofessioneel eigenlijk.
‘Verhuisstress’
Dan krijgt ze zeker een inzinking als ze zoals het plebs haar eigen dozen moet inpakken.
Ja en wtf als je er zo verslaafd aan bent zijn die flessen niet allemaal nog hartstikke vol
Mascha zegt nu steeds dat ze blond haar heeft, maar het is toch nog steeds gewoon bruin? Alleen lichter bruin? Of vinden andere mensen dat ook blond?
Ik kijk eerlijk gezegd echt nooit op 2WMN, heb hun beautyblog ook nooit gevolgd vroeger. Om de een of andere reden trokken die meiden me niet zo en nu nog steeds niet. Maar het kan dus altijd erger begrijp ik? Haha
Wat is Jurre een onwijs leuke vent! Hoe hij aan het vloggen was, toch wel zenuwachtig met ‘eh ehhh’ er steeds tussen, maar hij heeft echt een leuke kop.
En ik heb de planner van mascha vandaag zien liggen en door gebladerd, maar hij lijkt me dus wel serieus best fijn. Alleen gaat het zo tegen mijn principes in om zo’n bedrag neer te leggen… Zeker als je er een ‘glam up’ setje bij wil om hem heel te houden… ️
Ik heb die allereerste versie van de Mascha planner toen gekocht en heb er een hele avond over gedaan om al die data erin te zetten terwijl mijn vriend me aan het uitlachen was. Vervolgens heb ik hem twee weken gebruikt en daarna schaamde ik me tegenover collega’s om dat ding uit mijn tas te halen en heb ik 'm nooit meer gebruikt. Echt 25 euro weggegooid geld. Ik gebruik nu een bullet journal Ik denk overigens dat zo’n Passion of Happiness planner wel heel goed zou kunnen werken, maar dat ding van haar is echt drama.