Ik las verwekte…
Hahaaha heerlijk dit. We dwalen steeds verder af, maar: mijn vader kwam ergens vorig jaar terug van een middagje fietsen, totaaaal verbrand. Dus ik vraag of hij zich wel had ingesmeerd. Hij zegt van ja. Ik vraag met wat. Hij pakt het flesje zonnebrandcrème erbij en het heeft niet alleen een superretro verpakking die duidelijk uit de zeroes stamt, maar óók nog het oude logo van Kruidvat. Dus wij gaan googelen, blijkt dat dat logo sinds 2009 niet meer in gebruik is. Heeft ie zich dus lopen insmeren met spul van 8 jaar oud, haha. Ik vond het zo grappig en zielig tegelijk.
Ik keek net voor het eerst in tijden weer eens op misslipgloss omdat ik naar Terschelling ga, maar even jongens dat artikel over barbecuen is toch wel zo inspiratieloos.
Alsof je op een bbq avondje denkt ‘ah kut moet nog een artikel voor morgen! Nouja maak maar overal een foto van dan doe ik wel alsof het recepten zijn’.
Had zelf nooit kunnen bedenken om een groentespiesje te maken, of stokbrood met smeersels! Revolutionair!
Ik ben nieuwsgierig ♀️
Ik ben ook nieuwsgierigggg. Tellll ussss
Ik ben het ondertussen te weten gekomen en het is helemaal niet juicy ofzo. Ze had blijkbaar ooit een “nagelmeisje”. Bij een sleepover wou het nagelmeisje niet bijven overnachten omdat ze dan met de trein moest komen oid en naar verluid was Vera vanaf die dag helemaal klaar met d’r en heeft ze haar geblokkeerd en de reeds geschreven artikelen nooit meer gepubliceerd. Nadien had Vera blijkbaar nog een paar keer vermeld dat ze het jammer vond dat ze het nooit hadden uitgepraat terwijl het nagelmeisje verschillende keren had geprobeerd contact te leggen.
Dat nagelmeisje was een lid van het forum.
Ik weet het niet, ik ben er niet van onder de indruk haha.
Had een verhaal van massa kunnen zijn… net niet
Nee zij is juist 10 jaar terug in leeftijd gegaan, niet op een positieve manier
Ik vond het juist wel heel leuk, want er werd op het forum best veel geroddeld over Vera’s nagelmeisje.
Ik kan me dit helemaaaal niet herinneren?
Dat was wat ze zelf zei hoor! Dan vind ik het echt knap als je ineens ‘uit de kast komt’
En volgens mij wilde ze ook komen ranten over Vera maar durfde ze dat niet meer
Ik denk niet stoppen. Diep in haar hart wil Cynt denk ik fulltime schrijfster worden op Terschelling. Ze was toch bezig met een roman? Ik heb daar niks meer van meegekregen.
Maak me soms bijna zorgen om haar. Denk dat ze het zo lastig zou krijgen als ze ergens in dienst zou gaan. En ze werkt al jaren zo nu en dan aan een roman… maar toen kwam ineens dat plan boek. Ben benieuwd hoe goed dat verkocht is want voor mijn gevoel is daar niet echt een mega markt voor.
Ja dit zou ze geweldig vinden volgens mij.
Nee, in dienst gaan bij een bedrijf zie ik haar niet doen. Kan ze niet elke ochtend uitgebreid wandelen, ontbijten,naar de kapper, lunchen met een wijntje en een boek in de tuin, daarna je verplaatsen naar de bank met een wijntje en een boek hahaha. Ik verbaas me gewoon af en toe. Wat een heerlijk leventje (zie instagram stories). Ik weet het niet, heb wel het idee dat het goed gaat.
Ik denk dat cynthia straks net als Sofie Roosendaal aan de slag gaat. Dat ze zichzelf in laat huren om op andere platformen te schrijven ipv op haar eigen website. Dan gaat ze echt wat meer richting de journalistiek.
Niet dat het niveau doorgaans zo hoog ligt in de journalistiek, maar Cynthia’s schrijfkwaliteiten lijken me ondermaats om op die manier aan de slag te gaan.
Hahahahah can you imagine, Cynthia die artikelen schrijft voor De Correspondent:
Vijf tips om een burn-out tegen te gaan (en om beter te worden in plannen)
Waarom het goed is om af en toe te wandelen (en waarom 10.000 stappen per dag haalbaar zijn)
Tien redenen om wijnkenner te worden (ook al neemt niemand je serieus)
In het begin was ik enthousiast dat Cynthia meer over lifestyle ging schrijven, maar nu ik er over na ga denken bezoek ik haar site echt nooit…
Ze schrijft eigenlijk alleen maar artikelen over onderwerpen waarvan de uitkomst allang bekend is.