Enige waar ik aan kan denken als ik Massas advocaat voor me zie…
Ik zat echt met verbazing naar de vlog van Mas te kijken. Gooit ze nou serieus poedersuiker wat over datum is weg? Het is allemaal blikvoer en droog spul wat ze weg wilt doen, maar dat is toch zonde?
Het was echt helemaal versleten hoor!
De poedersuiker viel helemaal uit elkaar!!!
Logica van een aardappel
Wat moet Wil nou met een fitnesstracker? Die meet toch niet hoeveel was je hebt opgevouwen of hoeveel je moet strijken, dweilen of hoeveel luiers je moet verschonen.
Zou ze ook haar goed belegde boterhammetjes in gaan voeren in mfp?
Haha nou dan is ze wel lekker bezig. Ik zag wel dat er in het artikel staat over een rondje lopen met Saar… Ver vooruit geschreven waarschijnlijk.
Ja, had ze wel even aan kunnen passen natuurlijk. Is een beetje gek om het erin te laten staan. En ook wel pijnlijk denk ik.
Zit er een houdbaarheidsdatum op poedersuiker? Nooit geweten haha
Tokyo mukbang…
wie durft?
Nee vind ik eng
Ik keek vroeger ( lees 10 jaar geleden) naar marcha haar site/vlogs. Laatste jaren kan ik het niet meer kijken, vind het te kinderachtig. Zijn veel dingen waar ik me aan irriteer… ik ben 10 jaar ouder geworden en zij niet lijkt wel.
Cynthia vind ik saai geworden, haar site vind ik niet zo boeiend meer. Kijk er eigenlijk nouwelijks meer op…
Enige wat ik af en toe leuk vind is Kelly caresse, maar dat komt wrs omdat ik zelf ook mama ben
Op alles wat je kan eten moet een houdbaarheidsdatum zitten. Maar voor sommige dingen is dat totaal onnodig
Ik heb net mijn poedersuiker erbij gepakt. Er staat op dat het onbeperkt houdbaar is
Oh dat is beter dan! Slaat ook nergens op, een datum op suiker
Tenminste houdbaar tot of uiterlijke verkoop datum toch?
Ik dacht tht, maar blijkbaar had ik dat mis
Heb het nog even nagezocht
Mijn vader is van mening dat alle poeders ver na tht houdbaar zijn. Ik vond ooit een heel oud potje nootmuskaat achterin de la en die wilde ik weggooien maar daar was hij het niet mee eens. De eerstvolgende keer dat we boontjes aten had ik die oude nootmuskaat op tafel gezet want als hij toch nog goed is volgens mijn vader, dan kan die gewoon opgemaakt worden. Zat geen smaak meer aan hahaha. Daarna kon het potje toch wel weggegooid worden zei hij.
De tht was ook echt tot 2014 oid, en dit was in 2017 gebeurd.