Beutyblogtopic XL

Haha oftewel: wie gaat zich opofferen om hier verslag uit te brengen?

7 likes

Misschien is na de dood van beutybloggen ook de tijd daar voor de dood van het beutyblogtopic XL.

Ik heb net de video van Serena gekeken! Ik dacht eerst mijn hemel een half uur maar bevallinggeneuzel luisteren?? Maar ze vertelde heel leuk en nuchter vond ik. Ook wat beelden van de bevalling er in, wel heel persoonlijk (en bloot) dus beetje onverwacht vond ik, dacht dat ze dingen juist privé vond enz. Maar vond het wel mooi, ook leuk hoe ze dat verwerkte in de video. Het was ook helemaal niet zo zweverig, vond dat wel heel verfrissend! Voelde heel echt.

5 likes

Ik heb hem net gekeken. Ze vertelt het inderdaad echt heel “nuchter” en precies zoals het is. Niet eromheen draaien of gezapig geneuzel. Echt wel fijn om naar te luisteren vond ik! Net of een vriendin haar bevallingsverhaal vertelt ofzo. Idd wel veel “blote beelden” (je ziet geen details!) waarvan ik niet had verwacht dat ze dat er in zou plaatsen. Had van mij ook niet per se gehoeven eigenlijk. Alleen het verhaal was ook prima geweest, maar goed, haar keuze. Ik vond het echt een leuke video om te kijken! Halfuur was ook zo voorbij haha! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vond het omdat het korte stukjes waren intiem maar toch wel mooi. Had echt niet verwacht dat ik het half uur kon uitzitten maar was juist zo voorbij! Echt alsof een vriendin vertelde inderdaad, weer even YouTube/blogger als van ouds voor mijn gevoel, heb zelden zo’n enthousiast gevoel na een video

2 likes

Ik vond het ook heel mooi verteld! Je ziet indd best veel, maar wel gewoon op een mooie manier!

1 like

Mascha doet altijd zo stoer met haar advocaat. Ze denkt vast dat ze anderen daarmee bang maakt.

6 likes

Je hoort ook nooit wat het resultaat was van de telefoontjes naar haar advocaat.
Meestal verdwijnt zij (of haar tweet) met stille trom.

10 likes

Is er nou weer een advocaat nodig dan? Of gaat dit nog steeds over dat huis?

Ik vond de video van Serena ook heel mooi. Ook goed dat ze vertelde dat het veel heftiger was dan ze vooraf dacht. En ook dat ze alles goed uitlegde. Vaak als je zo’n video kijkt moet je hem ik de minuut pauzeren omdat je moet Googlen wat een zwangerschapswoord betekend, dat had ik nu ook niet.

De Vlog van vandaag duurt welgeteld 5 minuten.
Cringe: waarom bij het doei zeggen nog snel een ‘squishy’ tot pakken en te hard erin knijpen.
Reguleer je emoties massa

3 likes

Idd een heel leuk filmpje van Serena. Normaal houd ik een halfuur naar een YouTubefilmpje kijken niet vol, maar dit was heel leuk en boeiend verteld.

Ik vond het ook een goed filmpje, had niet door dat 'ie echt 30 minuten duurde. Ik vond alleen de persbeelden een beetje awkward, maar ja, that’s real life :rofl:

1 like

Ik vond de video van Serena ook leuk en interessant om te kijken. Ook heel realistisch. Halfuur was zo voorbij!

1 like

Ook de video van Serena gekeken. Vond het een heel mooi en duidelijk verhaal. En de beelden waren heel persoonlijk, maar mooi om te zien. Leuk filmpje!

Ik ben de video van Serena nu aan het kijken en ik vind dat ze het echt heel fijn vertelt. Die beelden… tja ik zou ze zelf niet openbaar maken maar je ziet uiteindelijk niets en het geeft wel een realistisch beeld in plaats van die foto’s van Willemijn met een kopje thee in d’r hand bijvoorbeeld.

9 likes

dat moment dat je bij een volwassen man op ziekenbezoek gaat in het ziekenhuis en hem een squishy cadeau doet. Hou op met me hoor

bron: vlog van anna nooshin

7 likes

Door de fijne reacties hier heb ik ook maar het filmpje van Serena gekeken.
Het is inderdaad leuk verteld, net als een vriendin. Je voelt dat ze het met hart en ziel verteld . Alleen die beelden… knap dat ze het online durft gooien! Het was wel vertederend hoe ze naar Sjors keek toen ze de baby op haar had liggen :hugs:

Ze heeft er wel haar werk van gemaakt. Thumps up voor Sereen :+1:t2::blush:

4 likes

Nou inderdaad toen ze zo in de camera keek met de baby net op haar vond ik wel een heel mooi en echt moment.

1 like

Ja dit! Ik vind dat ook altijd verschrikkelijk om te zien :weary: