Cynthias foto doet me denken aan dit
Hey maar over die foto van Lip, aan de ene kant is het ook wel cool van haar dat ze m gewoon post jatochh. We hebben allemaal (uitzonderingen daargelaten ) wel eens een foto van onszelf waar je echt lelijk op staat. Die je dan natuurlijk meteen verwijderd. Dus dit was vast lastig voor haar.
Groetjes van iemand die normaal een hekel aan Lip heeft
Even mijn 2 cents over die foto van Lip, ik vind het wel grappig dat ze hem opneemt in die blogpost met ‘kijk mijn blije gezicht’, getuigt wel van zelfspot.
Maar waaaaaarom zou je die foto boven die post plaatsen? Ze ziet toch zelf ook wel dat het niet bepaald flatteert?
Ben het helemaal eens hoor! Maar hij stond zo groot bovenaan de blogpost, ik kon het even niet laten. Maar ik sta zelf ook vaak genoeg verschrikkelijk op een foto!
Waar slaat dat artikel van vandaag op? Bijgerechten voor bij het barbequen en dan een recept voor salade met tromgeroffel sla (duh), komkommer, tomaat, olie en peper en zout. Wow echt inspirerend ja zou ik zelf nooit opgekomen zijn. Je merkt echt dat ze alleen post als ze het echt interessant en waardevol vindt om het te delen zeg.
Edit: bij Cynthia dus
Haha die Cynth, wat een fijnproever is het toch
Had Mas niet eens gezegd in therapie te gaan als ze nog eens op het EGF zou kijken? Iets met een “verslaving”?
Ik zou ook heel benieuwd zijn naar wat mensen over mij zouden spuien hoor, maar Mas heeft zich zo anti forum geprofileerd dat ik dit zowel grappig als triest vind.
Maar het kan toch ook zijn dat iemand anders haar erop gewezen heeft dat haar huis werd gedeeld op het forum? En dat ze toen pas kwam kijken. Snap wel dat ze hier op reageert want het is gewoon overduidelijk dat ze haar adresgegevens niet openbaar wil maken.
Ik denk het niet, want ze was er heel snel bij en daarna tweette ze iets in de trant van dat ze teleurgesteld was dat de zelfregulering zo’n “nare wending” heeft genomen blabla (tweet is inmiddels verwijderd, but ofcourse ) Ik kreeg het gevoel dat ze het forum nog steeds strak in de gaten houdt, maar kan het natuurlijk fout hebben.
Haar adresgegevens zijn niet openbaar gemaakt. Vind dat er zo overtrokken wordt gereageerd door Mas en een paar andere forummers in het oude topic.
Hoedje af voor hoe ze de situatie heeft aangepakt! Zo netjes en professioneel, ik zou het niet gekund hebben denk ik haha.
Villa.
Geen huis.
Is het nou een huis een villa of een bunker.
Een fort
Een nachtmerrie
Sjit ik heb de foto van de villabunker gemist
ik dus ook
Ik kijk net de Vlog van vandaag; klein irritatiepunt wat steeds terug blijft komen: waarom veegt massa met de beautyblender?
Mijn beautyhart huilt
Nikkie heeft een villa
Mascha een huis
en Greg een mancave.
Wie gaat de bevallingsvideo van Serena kijken?