Beutyblogtopic XL

Ik word altijd zo hebberig van al die designer spullen die Monica zomaar eventjes koopt/krijgt, haha. Dus daarom kijk ik niet meer, niet goed voor m’n portemonnee. Mascha shopt wel veel, maar voornamelijk veel onzin die mij niet interesseert of betaalbare dingen haha.

Mascha haalt wel echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Die kinderpraat, overmatige consumptie, alles. I can’t. Zal ook wel met de doelgroep te maken hebben. Maar holy shit, je zou iedere dag zo kinderlijk moet doen voor je centen.

7 likes

Ik denk dat je een vrij dure designer bag per maand zou kunnen kopen van het bedrag dat de foefjes uitgeven aan onzinnige goedkope zooi.

2 likes

Nou soms als ik stress heb van werk/studie (zoals nu haha) lijkt zo’n leven me dus echt geweldig. Heerlijk simpel, geen zorgen en overal plezier in. Geen baas die dingen van je verwacht of deadlines die gehaald moeten worden. Maar ja, dan merk ik weer hoeveel ik haal energie ik uit mijn werk en studie haal en dan ben ik niet meer jaloers.

Nou, ik denk zelfs dat zij zich daar helemaal geen rol voor hoeft aan te meten. Zij ís gewoon de leeftijd van haar (waarschijnlijk grootste groep) kijkers qua gedrag

Ahhm, kinderen dus.

Even iets anders maar… wat is dit?

7 likes

Ik las op insta van Serena dat er woensdag een bevallingsvideo online komt inclusief beelden van de bevalling. :face_with_raised_eyebrow: Weet niet of ik daarop zit te wachten haha.

3 likes

Van Serena? Dan komt er vast een video met alleen een intro online, dus geen zorgen #nietaf #evenrefreshen

14 likes

Intro <iets dat 5 weken geleden is opgenomen>
Middenstuk: Een volledig geblurt scherm
Outro: baby in hand. “Dankjewel voor het kijken.” Dan nog wat opmerkingen maken waarmee je hoop nog meer #spon artikelen binnen te slepen en klaar. “Ik kan niet wachten tot onze zoon aan de tafel kan zitten zijn Tripp-eetstoel. Oh wacht die moeten we dan eerst nog aanschaffen. wink

8 likes

Hmm er is een foto op t oude forum van massss haar huis te zien
Lelijk huis vind ik. Zo een sfeerloos nieuwbouw huis

Ik dacht net hetzelfde toen ik die foto zag :neutral_face:

Och Mascha zegt nu dit, n.a.v. die foto van haar huis:

Mascha Feoktistova
@maschaa Ik vind het bijzonder pijnlijk om te zien dat een plek die ‘veilig’ was door behoorlijk nette zelfregulering nu zo’n nare wending neemt. Na jaren gekeken en oprecht teleurgesteld in sommigen :frowning:

Ja sfeerloos huis! Moet zeggen dat ik het er wel ruimer vond uitzien van de buitenkant dan dat ik had verwacht (maar dat komt omdat ze in die bunker nog net niet planken tegen de ramen hebben gespijkerd, zo donker is het in die hut)

Bedoelt ze daarmee egf?

Ja. Even later tweette ze nog wat over dat ze ook blij was dat er een aantal het voor haar opnamen en zeiden dat het plaatsen van deze foto niet ok was.

Voor Masch zijn deze dagen ook niet gemakkelijk he, straks moet zij ook 2 fora gaan bijhouden.

20 likes

HAHA

24 likes

Hoe langer ik kijk hoe enger de foto wordt

8 likes

Vraag me ook af of Mascha dan een eigen account heeft en of ze ook actief meepost. Lijkt me stiekem super grappig als zij een hele bekende forummer blijkt te zijn.

3 likes

Haha ik herkende haar niet eens. Wat een evil face :rofl:

Ik heb gisteren de film truth or dare gezien, daarin kregen de mensen precies deze blik.

4 likes