Haar kin ziet er zo gek uit, is dat een nieuwe manier van contouren?
Wat mij betreft is het wel duidelijk te zien dat ze zelfbruiner heeft gebruikt, maar als zij het mooi vindt moet ze het vooral blijven doen. Haar kin ziet er inderdaad wel gek uit @Gradje, heel ‘breed’ terwijl dat volgens mij niet zo is?
Haha ja door de kin lijkt het net een buikspreekpop. Vind haar verder wel mooi hier, die lichtere haarkleur vind ik wel leuk!
Ah sund. Ik vind die Asian look (zoals ooit in een turtulio) haar het mooiste staan. Lichte huid, zachtere wenkbrauwen, eyeliner en roze lippen. Dit is zo ordi.
Doet me denken aan een buiksprekerspop!
Vind dat ze al echt zo’n standaard gezicht krijgt. Zonde, al is het haar eigen keus natuurlijk.
Jaaa, die Asian look staat haar echt heel goed!
Maar ze kan op Twitter toch mensen zoeken met wie ze dit kan doen? Ik zag dat ze ook contact had met Arjen Lubach, door iets zo op Twitter te plaatsen weten mensen die haar niet zomaar kennen dat zij anti vlees is en haar misschien benaderen. Volgens mij zijn er wel mee van dit soort actiegroepjes zo ontstaan via Twitter. K politieke lobby misschien nog een beetje hoog, maar denk echt dat mensen haar via deze manier benaderen.
Het gaat mij er nog meer om dat gewoon giga-stukken regenwoud gekapt worden voor soja. Niet alleen persé dat vega’s soja eten. Voor ook voor de meeste dieren in de vleesindustrie is soja helemaal niet goed (net als de mega hoeveelheden maïs die ze hier in Nederland krijgen trouwens). Maar goedkoop is nog steeds belangrijker. Ik vraag je oom serieus af of het wel goed voor mensen is, maar dat is weer een hele andere discussie.
Ik ben allergisch voor soja
ook voor lupine / erwten trouwens, vandaar mijn comment… kan dus geen vleesvervangers eten
Nou, dit is dus precies wat ik dacht en als er politiek partijen zijn die het al jaren niet lukt, betwijfel ik of zij verschil gaat maken…
Overigens wordt geloof ik meer dan 80% van de sojaproductie gebruikt voor de vleesindustrie (als voer), dus de productie van soja, en daarmee houtkap en alle slechte zaken van dien, zou ook aanzienlijk dalen als men minder vlees en dierlijke prodcuten zou eten…
Edit: zie dat @Flamoes dit ook al had gezegd en jij daarop had gereageerd.
Ik mag hopen van niet! Ik zou overigens geen enkel vegan merk dat samenwerkt met Mascha nog serieus nemen of kopen
Ohja nee dan kan beter de hele wereld ophouden met vleesvervangers met soja eten.
Disclaimer: ik ben zelf ook allergisch voor soja.
Dat is ook precies wat ze zegt ja…
Oh pardon. Ik las dat ze zei dat eerst alle soja uit het nepvlees gehaald moet worden. En toen dat ze dat zei omdat ze allergisch is en ze dus geen vleesvervangers kan eten. Las ik dat verkeerd?
Ze wilt graag vleesvangers eten maar ze kan het niet omdat ze er allergisch voor is
Dat bedoelt ze toch?
Ja dat zei ze maar daar bedoelt ze niet mee dat niemand meer nep vlees mag eten .
Maar dat soja net zo goed slecht is voor t millieu.
En daarna zei ze idd dat stuk over haar allergie maar daarmee zegt ze dus niet dat jij het niet meer mag eten hoor wijze banaan. Dus geniet maar lekker van je nep vlees.
Suuuuuuuuuuuper bedankt voor de uitleg! En zelf ook ff beter lezen, ik heb net gezegd dat ik ook allergisch ben.
Weet ik. Maar het intereseert me niet.
En seitan? Ik heb ook een lichte allergie voor lupine en probeer soja een beetje met mate te eten. Seitan vind ik heel lekker!