Noooit van gehoord! Ga ik googlen
leuk ben jij zeg
Ik vind jou ook heeel leuk.
Interesseert me niet.
Wil je nou persee het laatste woord.
per se
Dagt ick all
Pff jij bent altijd zo ongezellig op het forum.
soja
Maar soja eten is niet net zo slecht voor het milieu want veedieren eten kilo’s meer soja dan mensen in hun hele leven (zelfs als je iedere dag een sojaschijf zou eten) en wij eten dan weer nog meer vlees.
Ik vind het gewoon heel irritant als dit soort ‘mindere’ issues de grotere issues overschaduwen.
(Als je graag vlees eet, (zoals ikzelf btw want ik ben ook niet 100% vleesloos helaas), dan snap ik dat helemaal, maar zeg dat dan gewoon en ga niet het issue afschuiven op ‘andere dingen die ook slecht zijn.)
@Banananana
Ik had het idd over het feit dat als men mij vleesvervangers wilt laten eten, ze eerst al die “zooi” eruit moeten halen.
Verder ben ik het ermee eens dat je reacties over het algemeen een nogal negatieve lading hebben.
dat zeg je alleen maar omdat je minder likes hebt dan ik
En nu stoppen kinders.
Ik ken jullie niet maar ik gok dat jullie ouder dan 10 zijn.
Hahahaha! Oh, dit is precies mijn humor.
Ik ga m doorsturen naar mn zusje.
Ik zei toch ook helemaal niet dat het alleen door en voor vega"s was. Ik zei en weet ook heus wel dat het grootste deel naar de dieren gaat. Ook een slechte zaak, is nl helemaal niet gezond voor ze. Maar ja, goedkoop hè.
Die keurmerken geloof ik overigens niet zo in, wordt veel te vaak fraude mee gepleegd.
Serieus van die fraude? ik kijk altijd wel naar keurmerken en wist niet dat ermee gefraudeerd wordt. Heb je er voorbeelden van?
Eet Mascha nou helemaal plantaardig? Of niet meer?
Never mind. Heb er al wat over gevonden via google. Is ook off topic
Ze probeert zoveel mogelijk en als ze buiten de bunker is eet ze vegetarisch
Voor haar PCOS toch? Ben benieuwd of ze ook nadenkt over dit soort sojakwesties of wat plantaardig eten verder betekent voor milieu/dieren/samenleving. Ik zou het wel mooi vinden als ze haar generatie kan stimuleren om vlees en andere dierlijke producten wat vaker te laten staan. Maar gok dat ze er niet erg inspirerend mee omgaat, of wel?
Ze heeft het niet vaak over de voordelen voor het milieu wat betreft plantaardig eten, nee. Ze doet het niet voor het milieu maar voor haar PCOS en het milieu is ook niet echt een topic voor haar is wel gebleken Maar opzich boeit dat me niet zo in dit verhaal, want elke persoon die plantaardig eet is er eentje meer, met welke motivaties dan ook!