Beutyblogtopic XL

Er komt geen daglicht in een bunker dus hun melatoninesysteem is naar de getver

9 likes

Ik vond Mascha’s zelfbruinvideo echt ouderwets leuk! En handig

2 likes

Oh leuk! Deze bleekscheet kan nog wel wat advies gebruiken dus ik ga even kijken!

1 like

Mas vroeg laatst ook op Twitter ‘met wie ze moest gaan praten’ om nepvlees goedkoper te maken en echt vlees duurder oid. Iets waar ik het helemaal mee eens ben, maar het idee dat Mas haar e-nor-me invloed gaat gebruiken voor politieke verandering is echt… wauw. Ze heeft zeker Kim K bij Trump op bezoek gezien. Tieners influencen om shampoo te kopen, ok, maar politiek lobbyen zou ik toch overlaten aan mensen die er een beetje verstand van hebben.

52 likes

Nou dan haal eerst maar eens alle soja uit dat nepvlees.
Tot zover mijn bijdrage.

8 likes

Ff mailen naar beautygloss@tweedekamer.nl.

45 likes

Ook gewoon het feit dat ze het éérst op Twitter gaat vragen in plaats van gewoon even te googlen hoe het in elkaar steekt. Terwijl online werken haar beroep is. Dan mag je toch wel verwachten dat ze weet hoe ze zoiets op Google kan vinden. Zo irritant

@roeptoeter @grace Tat heeft vast nog connecties in het Dutch Parliejament

11 likes

Hahaha zo typisch die wereldvreemdheid van influencers. Die krijgen normaal gesproken heel makkelijk voor elkaar wat ze willen en iedereen praat ze naar de mond. En dan af en toe komen ze met zo’n ~maatschappelijk~ idee en dat slaat dan zo dood… Dat wordt maximaal een net-niet online campagne met hashtag zoals toen Anna Nooshin iets met Shell en plastic opruimen deed.

3 likes

Hahah net alsof meneertje Rutte dat leest en zegt: Yo Mas bel me ff

16 likes

Als ik straks voor 2 euro mijn Vegetarische Slager vlees kan kopen door Mas dan stuur ik haar een bedankbrief! Maar ik vrees dat dit meer een versie van slacktivism is.

7 likes

Dit idd! Wil ze haar invloed een keer op een positieve manier gebruiken, is het weer niet goed… Proberen kan altijd toch?

Maar is dat niet een best grote overschatting van haar invloed? Ik geloof best dat ze mensen kan inspireren om meer vegetarisch of veganistisch te eten, maar ik zie het niet gebeuren dat zij de vleeslobby gaat beïnvloeden.

2 likes

Ik ook niet direct, maar stel dat? Dat weten we natuurlijk pas als ze het daadwerkelijk probeert toch? Ik had ook niet verwacht dat Kim K iets zou bereiken bij Trump…
Als iedereen denkt ‘ja maar ik heb geen/niet genoeg invloed dus ik doe maar niks’ dan gebeurt er nooit wat. Of het nou lukt of niet, ik vind het al bewonderingswaardig dat ze het uberhaupt zou willen proberen.

1 like

Nee. Ze wil dat men denkt dat ze haar invloed op een positieve manier gebruikt en daar wil ze minstens een prijs of een ‘goedzo meid’ voor. Vandaar dat ze het op twitter gooit i.p.v. er serieus werk van te maken. Eigenlijk is dat nog erger dan helemaal niets doen.

(Slacktivism dus.)

14 likes

Heeft Mascha eigenlijk al het nieuwe supermodel gevonden?

2 likes
51 likes

Hij heeft ook bovenaan z’n insta profiel staan: Fitnessmodel.

De eerste keer dat ik een beetje moet lachen om iets wat krek zegt/doet

3 likes

@Twijfelaar @Jenn de “groene” partijen proberen dit al jaren zonder succes dus ze kan dr energie beter in iets stoppen waar ze wel iets kan bereiken. En wat @Oprah zegt, die soja, die is lekker goed voor onze aardbol.

2 likes
Soja

Niet om het een of ander maar dieren in de vleesindustrie eten veel meer soja dan alle vegetariërs en vegans bij elkaar. Soja is misschien niet ideaal maar het is onzin om te zeggen ‘dat ze eerst daar maar eens wat aan moeten doen.’

34 likes

Ik vind dit echt super oempa loempa???

13 likes