Beutyblogtopic XL

Ik vind het vreemd dat Willemijn (en Martine, maar omdat die pas net een kind heeft voelt dat toch anders) nu ineens wel haar kinderen duidelijk herkenbaar laat zien, terwijl ze ze eerst zo consequent onherkenbaar liet?
Martine had laatst ook zo’n stukje in de vlog waarin ze zei, “je kijkt steeds in de camera, het lukt me gewoon niet om je uit de vlog te houden”. Ehm, de camera sowieso niet op je kind richten of het gewoon tijdens het editten verwijderen/onherkenbaar maken lijkt me een goede manier om dat voor elkaar te krijgen?
Of kom er gewoon voor uit dat je je kind niet (meer) probeert verborgen te houden, om welke reden dan ook.

Ik vind het een beetje naar dat het samenvalt met dat ze duidelijk zo erg bezig zijn met groeien op youtube en instagram, terwijl ik me ook weer niet kan voorstellen dat ze daarvoor haar principes opzij zou zetten.

17 likes

Wowowow jongens ik heb jullie eindelijk gevonden (met een beetje hulp) :heart:

24 likes

Dat viel mij ook op! En vooral van Willemijn aangezien zij ze tot nu toe zelden liet zien en daar ook duidelijk over was. Martine heeft volgens mij nooit zo duidelijk gezegd dat ze Maik buiten beeld wilde houden. Maar viel wel op dat eerst Maik zo duidelijk in beeld kwam en vlak daarna ook Gijs en Jelle

2 likes

Blegh klinkt creepy

1 like

Huh wat is daar nou mis mee? Vera is toch niet vegan?

9 likes

Waarschijnlijk omdat je jouw kinderen laten zien meer spon oplevert. Ja, sorry, ik ben echt een beetje achterdochtig geworden door de jaren heen door dat spongedoe bij vloggers en bloggers.

3 likes

Bij Serena denk ik echt: je gesponde kleding verkopen zelfs die bikini wat je nog meer faam oplevert (snap ik echt niet want ik vond het een leuk ding). Ze heeft geld nodig.

1 like

Dit viel me ook op. Bij hun Uit de shit-video stelden ze zichzelf expliciet voor en zeiden ze hoe hun zoontjes heten, met een foto erbij inderdaad. Lijkt erop dat ze echt willen groeien en daarbij hun eerdere principes vergeten. En dat ze echt een mommykanaal worden, dat ook natuurlijk.

Jammer, want ik vond altijd dat ze er goed over nagedacht hadden. Vind ze sowieso de laatste tijd een beetje karikaturaal worden. Had echt moeite met dat Uit de shit-gedoe, die naam alleen al :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze beter wordt. Klinkt supernaar, maar ze heeft te veel ‘winst’ bij haar ziekte. Ik denk dat het op en af blijft gaan en dat je ook soort van kan voorspellen wanneer het beter en wanneer het weer slechter gaat. En ik weet niet van die vriend van haar, maar je hebt wel van die oververzadigende types die het wel prettig vinden als ze een kwetsbaar, zwak vrouwtje hebben en dat ook een beetje promoten, om dat maar zo te zeggen. Dat werkt vaak ook helemaal niet positief op het herstelgedrag of de wil tot herstellen van mensen.

5 likes

Kan je de kleding ook uit showen :smirk:

Groetjes Sjors.

Ps. Ik ben rapper

9 likes

waarom nemen het aantal insta volgers van sommigen zo af? bv cynthia. Kan je dat ergens zien?

Socialblade!

1 like

Omg zo schaamteloos dat Serena gekregen kleding verkoopt. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Ik eet al 10 jaar geen vlees meer en ik ben momenteel hartstikke verkouden.

50 likes

Ja top hoor dat ze geen vlees eten promoot, maar het is geen wondermiddel oid

Laatst verkondigde ze toch vegan te eten om milieu redenen?

Massa weet werkelijk alles zo te draaien hoe het haar op dat moment even goed uitkomt

3 likes

Ik weet dat het hier al besproken is, maar nu ik het zo op insta zie vind ik het toch echt behoorlijk schaamteloos… Een bikini gratis krijgen via spon, die spon bezorgde haar ‘onverwacht’ veel publiciteit waardoor ze zeker meer geld krijgt en dan díe bikini ook nog binnen een week of 2 verkopen via een betalend medium om daarbij geld te vangen van haar fans. :face_with_raised_eyebrow:
:face_vomiting:

14 likes

Tja je vraagt er ook wel een beetje om he als je al die gratis antibiotica niet meer neemt. :sweat_smile:

4 likes

Zorgt massa’s voedingspatroon er ook voor dat je bioritme compleet naar de neuk gaat?
Zelf eet redelijk vegetarisch maar weet ik nog wel wanneer het tijd is om naar bed te gaan.

3 likes

En heb je kinderen of een jacuzzi?

7 likes