Oh echt? Dat is helemaal erg dan. Lekker credits binnenharken terwijl het niet eens van jezelf is. Damn
Ik dacht dat het uber Eats was, dus thuisbezorgd maaltijden
Oh dat weet ik niet precies! Klikte vrij snel door m’n stories heen dus hebt t ook niet súper goed bekeken
Ik vind haar echt vreemd doen over haar lijf en gewicht en maten. Ook altijd die foto’s van haar outfits die niet alleen van de voorkant gemaakt worden, maar ook van de zijkant. Wat voor nut heeft dat buiten je lijf showen? Heb het idee dat het met deze vriend ook erger is dan eerst.
Misschien heel fout om te zeggen, maar mijn cynische kant zegt dat ze zich al het voorbereiden is op de volgende gezondheidscrisis voor zogauw ze is genezen van dr lyme.
Vera krijgt het weer voor elkaar een fakking lelijke tas te kopen van 1500 euro. Talentje
30 of zo?
Andere tassen van circa 1500 euro:
Deze vind ik toch wel wat mooier:
Maar OMG ze hebben ook nog de typische boodschappentas te koop:
Vreselijk zeg
Ik volgde vroeger de blog van een Amerikaanse die eerst veelal vintage kleding droeg van haar eigen handeltje en tegenwoordig vooral veel designerproducten koopt waarvan je je afvraagt van koop je het omdat het expensive is of vind je het mooi. Ze heeft schijnbaar ook de boodschappentas in minivariant: https://www.instagram.com/p/BixNIo9nezF/?taken-by=bleubird :'D
Haha Yara Michels heeft die boodschappentas is aluminium kleur. Volgens mij zei ze ooit in een blog dat iemand vroeg of ze haar “koeltasje” mee had genomen.
https://www.instagram.com/p/Bh3lc9BlJa8/?hl=nl&taken-by=yara_michels Ik vind die tas er iig iets beter uitzien
Ik en mijn collega’s hebben de theorie dat het beter gaat met Lisanne OMDAT ze een vriend heeft. Denk dat het weinig met de behandeling te maken heeft gehad.
Maar ze heeft aan de lopende band vriendjes gehad
Hmmm kink in de theorie.
Maar even hè, HOE DAN? Ik ben gezond en ik maak geen filmpjes van mezelf waarop het lijkt alsof ik doodga en toch lukt het mij niet.
Ik weet alleen niet of mijn type mannen daarop valt.
Eigenlijk denk ik dat iemand die daarop valt per definitie niet mijn type man is. Maar dank voor de tip, ik kan het proberen. Heb je nog meer van dit kaliber?
Ja ik sta er ook van versteld
Als hij van Michael Korst eas geweest had ik het ook geloofd.
En ook nog leer. Goedzo Vera…
Ik kijk nu ook die video van Vera maar ik weet wel 1000 andere manieren om 1500 ekkers te besteden
Heb het idee dat deze veel meegaander is dan de vorige(n). De vorige bemoeide zich met haar medicijngebruik, zei geregeld afspraken met haar af en had het bijv over kinderen met haar (terwijl zij in die tijd over euthanasie sprak volgens mij). Ik had het idee dat hij niet zomaar alles wat Lisanne zei voor zoete koek slikte (en dat dat ook de reden was waarom zij geregeld commentaar gaf op twitter en instagram).
Woont ze trouwens samen met haar vriend? Heb al een aantal keer gehoord dat ze zei “dat haar vriend nog niet thuis was”.