Maar is ze nog steeds ziek zwak en misselijk? Ik vond haar altijd oprecht wel zielig door die Lyme, maar wist niet dat ze ook zo op gewicht gefocussed was
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe het met r gaat, volg het niet meer. Na dat Duitsland gedoe vond ik het echt te naar om nog te willen weten.
Volgens mij gaat het wel iets beter met L.isanne sinds Duitsland, althans zo laat ze het overkomen. Ze onderneemt dingen met haar vriend (strand, uit eten, terrasjes), maar soms heeft ze nog wel pijn zegt ze.
En ze heeft echt een gewicht obsessie inderdaad, toen EGF er nog was had ze ook een keer 40 IG stories geplaatst met meerdere keren de mededeling dat ze écht maat 36 had hoor.
Oh heb haar ook al een jaar niet gevolgd, heb je een hele korte samenvatting wat het Duitsland gedoe was?
Oh wauw die kant van haar heb ik echt gemist. Vind haar altijd wel een beetje bijzonder
Die stamcelbehandeling, hier heeft ze er verslag van gedaan: http://www.lisanneleeft.nl/stamcelbehandeling-villa-medigrun-ervaringen/#more-32238
Thanks! Zal het even lezen
Precies! Je kan ook gewoon in 1 story zeggen dat je je slecht voelt, maar bij haar is het:
1: kreun kreun kreun
2: het gaat niet zo goed
3: lig de hele dag in bed
4: heb niet kunnen douchen
5: medicijnen helpen niet
And so on.
Heb soms wel medelijden met haar want het lijkt me echt heftig om zo ziek te zijn, maar meestal irriteer ik me aan haar.
Ik geloof dat ook. Heb zelf ook last van chronische pijn maar ik zal me echt nooit negatief gedragen want ik wil gewoon leuke dingen doen en daar van genieten. En als je leuke dingen doet/positief bent dan vergeet je de pijn ook wel. Daarom erger ik me ook zo aan haar.
Het ligt er wellicht ook aan in welke mate je pijn hebt, maar een positieve mindset kan veel voor je doen inderdaad! L.isanne schrijft op haar blog geloof ik wel over positiviteit
Serena die zélf iets betaalt?!
Serena plaatst een tweet dat ze het opiniestuk van Loes Reijmer over die instagramfoto niet begrijpt. Volgens mij is het niet zo moeilijk geschreven. De tweet (met foto van het artikel): https://twitter.com/serenaverbon/status/1005429924046495745
Ik snap het stukje ook niet hoor. Inderdaad, welk punt wil de schrijfster precies maken?
@grace @HvO Dat je met posts onder het mom van body positivity (terwijl dit gewoon een gesponsorde post was) makkelijk kan scoren. Dus dat het helemaal niet om die bewustwording gaat, maar dat er gewoon geld mee gemoeid was
edit: de aanloop naar de conclusie duurt best lang en niet altijd even helder, maar het staat vooral in die laatste alinea!
Vreemd, dat recept bij Serena. In de comments merkt iemand op dat het niet haar recept zou zijn, maar dat ze geen inleiding plaatst waarin ze dat uitlegt… misschien vergeten? Of wás Serena in Armenië waar ze dit recept geleerd heeft?
Eronder staat dat het een recept van Mariam Mussa is incl snapchat en insta link. Serena had toch geen inspiratie meer laatst en vroeg toen of mensen recepten wilden insturen? Dus daar is dit eentje van.
Vind alleen dat ze inderdaad de inleiding anders had moeten doen want nu is het net of ze het zelf heeft gemaakt. Ook dat ze het standaard “until next time” erbij heeft gezet zoals ze zelf altijd afsluit is een beetje raar
Wow, daar had ik echt overgelezen, sorry, heb niets gezegd…
Ja ik moest ook 2x kijken hoor. Staat er zo onopvallend bij, daar lees je zo overheen.
Wat moet Mas ook met dat screenshot van al haar überritten?
En in welke positie je je benen houdt. Als je je benen wat verder uit elkaar zet, ontstaat t vanzelf
Dat snapte ik ook al niet idd. Gaat over een lege mailbox maar vervolgens staat er wel mail in