Misschien wil Ráááámon die als aandenken.
Ja dat is echt zooo jammer hè. Iedere keer dat ik weer wat sympathie voor haar ga voelen, moet ze weer die hebberige kant laten zien.
Haha maar dit kan ze toch niet maken?? ik lach er een beetje om, maar het is wel treurig dat het zo gaat. Geld krijgen voor iets, en dan meteen weer verkopen?
Ik heb ook kleding op UW staan, maar ik vind het een vreselijk concept.
Krijg de hele tijd vragen of ik aan foto’s kan sturen, biedingen terwijl ik dat niet heb aangevinkt en mensen die vervolgens niet de moeite nemen om de bestelling als geleverd aan te vinken zodat ik m’n geld krijg!!!
Ik snap niet dat Mascha en Gregor zo’n debiel slaapritme kunnen hebben?
Zo’n belachelijk druk leven hebben ze toch niet? (Als in iedere week op reis, elke avond feestjes ect)
Hoe kan je nou als volwassen stel zo vaak smiddags in slaap vallen en dan pas weer om 5:30 naar bed gaan?
Wauw wat ontzettend schaamteloos, wie wil dat hebben nog trouwens Of was het een hele dure?
Verschrikkelijk.
IS DIT PRODUCT NOG TE KOOP? Wat denk je zelf? Anders had ik het toch gedactiveerd.
AANFOTO? Uhh Er staat toch bij vermeld dat ik deze broek niet pas.
10 EURO INC - XX Beste middelbare scholier, natuurlijk doe ik schoenen van 200 euro weg voor een bedrag waarmee ik zelf hooguit 3 euro opstrijk.
Dit is ook een van mijn grootste ergernissen wanneer ik de vlogs kijk. Sowieso heeft hun leven vrij weinig structuur. Dan zit ze tot midden in de nacht te editten of moet ze boekhouding doen in het weekend en zegt ze: ja, dat heb je als je voor jezelf werkt. Eh, nee? Niet als je iets meer structuur in je leven hebt.
Ik heb ooit ook dingen op UW geprobeerd tr verkopen, maar had juist helemaal geen reacties en dat terwijl het om echte onbeschadigde vans en een jasje van Escada ging. Ik heb het maar opgegeven… vond het een onhandige website ook met alle likes en favorieten die je moest geven om gezien te worden
Kledingstukken en schoenen waarvan ik dacht ‘die ben ik zo kwijt’ kreeg ik ook maar niet verkocht. Maar zeer gedateerde sneakers deden het dan wel weer goed? Maar de interface is verschrikkelijk ook het overzicht van kledingstukken die ‘jouw’ smaak zouden zijn met allemaal spullen in jouw maat. Ik zou die soort opties gewoon willen uitvinken, maar dat kan niet. Ik hoef geen Kardashianstijl marktkleding te zien.
Ja ook echt mensen die dat dan verkopen voor net als Sjereen de hoofdprijs: wie trapt daar überhaupt in?
Maar dan heb je wel een kledingstuk van een blogger!!! Ik heb wel het tegenovergestelde meegemaakt. Ik heb ooit een designertas overgekocht van een zweedse blogger haha die in de winkel te koop was voor 750 en toen heb circa 15% van dat bedrag er maar voor hoeven betalen. Tas was eenmalig gedragen maar nu niet hip meer. ;’)
Ik vind de auto van Mascha best mooi, die diep groene kleur is echt mijn favoriet
Ik vind het echt gênant om toe te geven dat ik op dit gebied precies zo ben als Mascha . Ik kan ook tot 's avonds bijvoorbeeld een opdracht uitstellen en dan ineens in de nacht super focus hebben en daar uren aan werken. Maar om half 6 ofzo pas gaan slapen doe ik haar dan weer niet zonder moeite na. Ook deed ik dit vroeger vaker dan nu, want ik begin toch (langzaaaaam) te leren van mijn fouten Craving voor structuur in mijn lefuh
Maja goed verhaal dit, lekker kort ook. Ik wil hier mee zeggen dat sommige mensen (helaas) nou eenmaal zo zijn haha. Mascha moet echt wat meer gaan doen in haar leven want wat ik hier zo lees lijkt het allemaal maar zo leeg en… saai? Maar al zou ze dat doen dan denk ik niet dat ze ooit eerder gaat beginnen met dingen of een beter slaappatroon gaat krijgen.
Haha ja het is ook een gedeelte persoonlijkheid natuurlijk. Zelf ben ik bijna te gehecht aan structuur, dus ik kan me soms heel erg ergeren aan mensen die zo in het wilde weg leven. Maar dat ligt dus voor een deel aan mij.
Alleen Mascha geeft haar werk daar regelmatig de schuld van, terwijl ze juist zelf verantwoordelijk is voor haar planning en ritme.
Geen woorden… echt zou ze zelf niet door hebben hoe gierig en aso dat is?
o leuk, tweede hit is bij mij
http://www.foxnews.com/lifestyle/2018/05/30/toblerone-tunnel-becomes-dangerous-new-body-trend-on-social-media.html
zucht, zucht, zucht.
wanneer had ze het nou voor het laatst over ondergewicht? niet lang genoeg om nu over tobleronetunnels te beginnen IMHO. als daar ooit wel een goed moment voor is.
Ik moest het serieus waar googelen. Nooit eerder van gehoord, tobleronetunnels.
Ze lijkt er haast trots op gewoon? Ze heeft echt een hele rare en nare manier van aandacht zoeken. Bh,s, inkijk, gewicht, half dode foto’s op social media plaatsen…
Precies hetzelfde hier! Ik volg haar al sinds ze de diagnose fibromyalgie kreeg (heel lang dus), maar de laatste jaren is ze zo vermoeiend om te volgen, maar ik blijf het doen
Ik heb ook een hekel aan haar manier van praten als ze aandacht wil, en soms dat handje voor haar mond. Tijd om te ontvolgen denk ik.