Beutyblogtopic XL

Ja ik zeg ook niet dat dit geen lucratieve deal voor Mas is :joy:. Maar sommige banen hebben heel leuke extraatjes en als ondernemer kun je ook een hoop afschrijven. Ik vind een auto gewoon niet zo’n extravagant voorbeeld daarvan. Ik snap de ballen van die hele influencer wereld maar blijkbaar is het voor een bedrijf lucratief om dat soort mensen auto’s te lenen.

2 likes

De Huismuts had volgens mij ook laatst een dikke bak voor een jaar te leen gekregen. Was denk ik wel een wat duurdere auto. Blijkbaar helemaal niet gek dus, maar wel bizar. Volgens mij kunnen die mensen alles wat ze verdienen sparen: auto gratis, gratis etentjes, gratis vakantie x 1000, gratis kleding, gratis make-up, gratis parfum, gratis interieur… eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken.

5 likes

Ja Paulien heeft dezelfde soort samenwerking met Opel.

Paulien en Mascha gingen toen ook samen naar Denemarken op persreis.

2 likes

Het is wachten op het eerste #sponappartement

5 likes

De Blonde Tigers hadden ook een tijdje een sponauto, die ze zo’n 3x hebben gebruikt. (Logisch als je in Amsterdam centrum woont. Ze hadden beter spon-fietsen kunnen krijgen.)

1 like

“Ja want anders zou iemand er anders in rijden… dus maakt het toch niet uit” :stuck_out_tongue:

3 likes

Dit doet mij denken aan mijzelf wanneer ik de sims speel met extra downloadable content en overal maar even wat schilderijen / poster ophang in een bepaalde kleur omdat ik het anders te kaal vind. :’) En te lui ben om wat anders te downloaden. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind hem oprecht lelijk maar ben sowieso niet echt fan van Opel. Vond die Fiat 500 die ze had met het Beautygloss logo zoveel mooier!

1 like

en trouwens, de grot heeft ze al. Alleen is dit een grot met stroom

2 likes

Waarom rode remschijven bij een groene auto? Vloekt echt met elkaar

1 like

Matcht vast weer met de zool van de schoenen van Krek

39 likes

Ik vind het uiterlijk van de auto lelijk, maar als Mas er blij mee is helemaal prima!

Ik ben denk ik een van de weinigen ben die de kleur echt mooi vind :flushed:

Als ik hem gratis krijg aangeboden zou ik geen nee zeggen. Maar het britse racing green vind ik niet staan bij een opel. Er is maar 1 opel groen:

43 likes

:raising_hand_woman:t3:‍♀️

Edit: Ik weet niet waarom dat teken na de emoji komt.

2 likes

Past goed bij massa, hun betalen ook helemaal nergens meer voor.

8 likes

:confounded:

16 likes

Behalve Thuisbezorgd

1 like

Echt he. Doe mij ook maar zo een auto als het gratis is. Dan is t maar een spuuglelijk ding, maakt mij geen moer uit.

2 likes

Ik vind die auto wel mooi. Alleen de kleur/hoeveelheid van de bumpers niet.