Beutyblogtopic XL

Ja, ben ik ook heel benieuwd naar… Misschien zegt ze het in de vlog, maar kan nu niet kijken.

Oef de combi van grijs en groen en die velgen… zelf samenstellen kan net zo misgaan als zelf een mac flurry kiezen. Qua idee dan. Niet qua prijs :roll_eyes:

Ik moet denken aan zo’n oude mazda, tennisbal model (zo’n gebold dak) en dat is niet per se gunstig.

5 likes

Volgens mij heeft ze het in de vlog over een samenwerking, maar gaat ze er niet verder op in.

1 like

Op instagram gebruikt ze #gekregen dus ik denk het wel, anders had ze wel #samenwerking oid gebruikt toch

2 likes

Volgens mij krijgt ze elk jaar een gratis nieuwe auto. - “Deze video bevat gekregen producten (De auto wordt gesponsord door Opel voor 1 jaar)”. Ze heeft het ook al eens eerder gezegd. Achterlijk eigenlijk dat ze elk jaar de nieuwste modellen mag rijden terwijl ze die auto ongeveer 1 keer laat zien in de vlog en verder zie je enkel de binnenkant, laat staan dat de doelgroep nu denkt ‘doe mij ook maar een opel sportwagen joh’.

En nogmaals weer een gemiste kans om voor een elektrische auto of at least een hybride te gaan, maar ja he.

19 likes

Ik vind de auto echt heel lelijk :relaxed:

1 like

Ja ik ook. Vooral de kleur.

Oh ik had niet op instagram gekeken. Wauw een auto gratis krijgen.

Ze wijdt er nu wel een instagrampost aan en dat is bij haar ook duizenden euro’s waard.

Paulien heeft laatst ook een Opel gekocht? gekregen?

Ja, dat zal wel. Zeker bij de Tilstra zusjes, echt alles is gespond.

1 like

Ik heb echt een verkeerd vakgebied gekozen als ik nu ook weer zo’n gratis auto zie

7 likes

Als je in loondienst werkt krijg je soms toch ook een auto van de zaak? Ik ken meerdere mensen die er een hebben en dat zijn echt geen directeurs of andere hotshots, gewoon mensen die veel rijden voor hun werk. En ondernemers hebben ook wel eens een leaseauto die ze afschrijven en ze dus ook weinig/niks kost. Dit is volgens mij zoiets, Mas mag de auto gebruiken maar hij is volgens mij niet van haar (als in, ze zou hem niet kunnen verkopen ofzo). Dat is toch allemaal niet zo zeldzaam?

5 likes

Dat wordt wel van je loon ingehouden. Niks is gratis bij normale werknemers.

8 likes

iel wat een lelijke auto. Als ik een auto zou weggeven en mas kiest zulke debiele kleuren uit zou ik zeggen jammer dan zo gaat het niet door

3 likes

Ja! En niet alleen haar kin. Zegt ze zelf in een filmpje met Fred van leer. ‘In bed met Fred’ ofzo.

1 like

Ik denk dat hier ook de luxe is dat ze hem zelf kan samenstellen. En als het echt helemaal gratis is, is dat toch ook wel wat beter dan een lease van het bedrijf waar je voor werkt.

Het verschil daarbij is voor mij dit:

Ik ken ook mensen met een lease auto, maar die krijgen ze van hun werk omdat ze voor hun werk, voor dat bedrijf, veel rijden.

1 like

Zeker wel zeldzaam. Als ondernemer schrijf je wel af, maar alleen de BTW. Echt niet dat je de prijs van de auto terug krijgt. Daarnaast wordt het bij gewonde werknemers ingehouden van je salaris en krijg je meestal ook niet de aller aller nieuwste modellen, zoals mascha altijd wel krijgt.

Een gloednieuwe auto, nieuw model, volledig gratis mogen rijden, dat is echt heel zeldzaam voor iemand die nul komma nul met de auto branche te maken heeft. Dat ding kost €24.000 trouwens.

7 likes

Ja lease is eigenlijk het zelfde als huur. Net als Jeffree Star met zijn dure bakken die dus niet echt van hem zijn. Maar goed, Mascha hoeft dus ook geen leasekosten of bijtelling te betalen denk ik.

Of je als werknemer een compleet nieuwe auto kan leasen die je zelf kan samenstellen ligt gewoon aan het bedrijf, je functie en je leasebudget. Er zijn genoeg mensen die dat mogen. Zeker bij functies waar je even veel verdient als Mascha. (Van wat ik schat dat zij verdient dan.) Een ondernemer is altijd moeilijk te vergelijken met iemand in loondienst, maar ik denk dat zij even veel, zo niet meer verdient als een bankdirecteur. (Zonder bonussen tussen de 65.000 en 130.000 euro per jaar in Nederland.)

Ik vraag me echt al heel lang af hoe het zit met spon en belasting, want het lijkt mij gewoon verkapte inkomsten.

3 likes