Beutyblogtopic XL

Dan vestig ik mijn hoop op iemand anders. Toch bedankt :+1:t3:

4 likes

Je moet hem even aanklikken. :slight_smile:

9 likes

Ik denk dat de auto zakelijk geregistreerd staat, of lease is (aangezien ze elk jaar een andere krijgt van opel)

Wie zou deze knappe gast zijn bij Nikkie?

7 likes

Ja dat bedoelde ik er ook niet mee, want het is idd een lease volgens mij. Maar ze willen zo geheim houden waar ze wonen etc. Misschien hebben ze een garage maar anders zijn er vast minions die dit kenteken onthouden en dan gaan kijken of ze de auto zien, of als ze hem ergens parkeert dat mensen gaan wachten tot ze naar de auto komt.

De eerste auto was veel meer Mascha, ik zie hier erg veel invloeden van Greg. Ook dat het de zwaarste motor is e.d.
Lekker nuttig in Nederland

2 likes

Wow vast spuit elf hier maar heeft ze iets aan haar kin laten doen…?

Ik vind dit net zo’n oude Opel Corsa en vooral die kleur echt ouderwets

2 likes

Ah joh als ze samen zijn mag Mascha er toch niet in rijden, kan Greg hem net zo goed uitkiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Wat heeft zij nu weer aan??

2 likes

Ja hè, krijg altijd zo’n
“Laat mij maar schatje” (Edit: ik kan het beter) gevoel bij.

6 likes

Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Inderdaad niet zo slim als ze zo op hun privacy zijn.

1 like

Ze krijgt elk jaar een nieuwe?? Echt? :frowning:

ja maar was toch gratis!!!

3 likes

Ja en die customized ze dan op de meest lelijke manier ever

6 likes

Ja! Maar verder is Mas helemaal Marikondo hoor

7 likes

Dat gevoel krijg ik bij bijna alles wat hij zegt

1 like

WAUW ik wist dat zij/influencers veel kregen maar op de een of andere manier vind ik dit toch best schokkend?? Een auto gratis?? Aan de andere kant, als ik erover nadenk zijn al die vakanties ook veel geld… dus een auto dan niet per sé veel ‘groter’ om te krijgen. Misschien is het gewoon gevoel…

1 like

Tja krek moet zich toch een beetje macho voelen in een Opel Adam

3 likes

Maar krijgt ze de auto echt helemaal gratis? Of krijgt ze korting? Vraag me echt af hoe die samenwerking zit.