Beutyblogtopic XL

Ik vind het mooi! Dit is hoe een pastel kleur hoort te zijn. Alleen zoals ze zelf al zegt is het niet bubblegum roze, waar ze eigenlijk wel voor ging. En de kleurverschillen die je ziet komen natuurlijk door de highlights en het kleurverschil wat ze al in haar blonde haar had.

1 like

Neeeee oh die haarkleur!! Écht zonde, ik snap best dat je volledige haar ontkleuren vóór het nemen van een pastelkleur niet goed is voor je haar en dat niet iedereen dat wil doen, maar dit is zo duidelijk op een veel te donkere gele onderkleur gezet dat het roze toch echt niet mooi uitkomt, vind ik.

@Rozecoupeschaar ik vind dit dus hoe een pastelkleur er juist niet uit moet zien? ik vind het echt veel mooier als de ondergrond helder is zodat de kleur veel mooier uitkomt? Maar goed, dat is wat ikzelf altijd wilde toen ik nog pastel kleurtjes deed en vond ik het resultaat nooit mooi als het niet op een vers ontkleurde ondergrond was.

Vera is er zelf duidelijk wel heel blij mee, dat is vooral het belangrijkste. Ik klink nu echt als zo’n vreselijk wijf die zegt: geen haat, maar … sorry :face_vomiting:

4 likes

Misschien komt het op mijn beeld niet goed over dan of zo :joy: Ik vind het dus juist wel dat de kleur mooi uit komt. En het moet inderdaad ook echt wel op een ontkleurde ondergrond anders krijg je hem niet snel mooi. Maar misschien kijk ik er in dit geval anders tegen aan. Als dit in het echt was kon ik beter oordelen en bespreken haha.

Off topic: sowieso zijn er vaak misvattingen over kleuren. Dan zegt een klant geen rood te willen en wijzen ze vervolgens een kleur aan waar juist wel rood in zit en blijkt het dat ze geen koper willen. En zo kan ik nog wel heel lang door gaan. Ook wat in mijn ogen misschien “geel” blond is vind een klant juist mooi warm blond of andersom.

2 likes

Ik vond vera in die vlog de hele tijd melig en giebelend, werd een beetje irritant

2 likes

Dat vond ik eigenlijk juist wel leuk. Kreeg echt het idee dat ze lekker in haar vel zit!

1 like

Precies, ik vond dat ook wel leuk juist!!

1 like

Zo, Mascha weer een nieuwe auto. Leuk voor haar en ze lijkt er ook heel blij mee, maar ik mis een beetje de dankbaarheid bij haar? Ja ze is blij maar meid, je krijgt gvd een gloednieuwe auto?! Laat weten hoe bijzonder dat is. Ze geeft me altijd een beetje het gevoel dat een merk bevoorrecht is dat zij met hen wil werken ipv andersom😅

4 likes

Zoo Marshall lijkt op zijn vader

1 like

Ja daaaag dan krijgen we weer zo’n preek met als je hard werkt je alles voor elkaar kan krijgen.

17 likes

Ik keek laast een random vlog van Mascha, al heel lang niks van haar gezien, maar wtf doen ze eigenlijk de hele dag??
Die vlogs zijn nu ook niet echt zo mooi gemaakt/ge-edit dat je daar uren per dag mee bezig bent, vooral niet met zn 2en.
Ik verbaas me daar echt over, dat gehang de hele dag en dat gevreet.
Voor een weekje, lekker, maar voor de rest van je leven?!

16 likes

Ze heeft nu de sport versie van de adam rocks. Want jah… of je neemt een sportief benzineslurpend autotje of je gaat in een grot zonder stroom leven…

20 likes

Waarom filmt ze trouwens vol der kenteken

Typisch

Oh ik vind die auto echt heeel lelijk. Die kleur :neutral_face:

4 likes

cos no one cares

Ja vreselijk! Vind het model ook helemaal niet mooi. Vond die fiat 500 die ze had zoveel leuker. Maarja #spon he.

Welke auto en kleur heeft ze? Ja ik ben te lui om het zelf te bekijken.

1 like

Nee ik ook niet… Vind het ook vrij mannelijk en het is toch meer haar auto maarja iedereen zijn eigen ding. Maar ik keek dus de vlog van Mascha en daarna die van Diesna en die gaan een nieuwe Tesla ophalen (geen spon). Wel een verschil haha

ik ben te lui om het je te vertellen

10 likes

Foto iemand pls?

2 likes