Beutyblogtopic XL

Of hij hangt scheef of het gordijn hangt een beetje bol

Agree!

Je ziet weinig van hem op internet… ik heb nog steeds niet echt een beeld van hem.

Verklaar je nader? :grin:

Nou het is gewoon een gevoel. Misschien komt het door dat ringbaardje? Of z’n manier van doen? Geen idee het is ook niet iets waar ik de vinger op kan leggen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige haha.

Ik vind zijn stem een beetje eng, heel zacht en rustig, echt brr.

1 like

zijn de posters er niet in “geshopt”?

Hangen die posters ook niet heel laag? Sowieso die stoel waar ze vast nog nooit in hebben gezeten :joy: ik blijf me verbazen over hun smaak soms :laughing:

1 like

Dat schijnt stylish te zijn haha! Wij lieten ons appartment stylen voor de verkoop en die styliste had ook overal posters en schilderijen laag opgehangen. Toen ik er naar vroeg zei ze dat dat zo hoort omdat het de kamer hoger doet lijken en dat de posters gelijk je aandacht vangen. Het werden wel mooie foto’s iig maar in ons nieuwe huis hang ik alles toch weer wat hoger haha :see_no_evil:

2 likes

Ik heb even teruggelezen en ik vond het zo typisch dat eerst de hele discussie over Ramon kwam waarbij bijna iedereen aan de kant stond van ‘iedereen mag foto’s van zichzelf posten en het maakt niet uit wat anderen daar van vinden’ en vervolgens kwam er een foto van Mascha voorbij waar zowel haar outfit als die van Gregor als haar tanden werden afgezeken. Ik vond het een apart contrast, ook al waren het misschien niet dezelfde forummers. (Daar heb ik niet op gelet.)

26 likes

Hahah niemand heeft de vlog gezien? Ze kijkt met een programma op de computer welke poster mooi zouden zijn en op welke plaats. Is dus niet echt

1 like

Haha nee ik kijk de normale vloegs eigenlijk niet meer, alleen de vakantievlogs nog wel

Vind het, zonder de posters, best een leuk hoekje.

1 like

Ik ook. En ik vind Siem hier ook schattig.

5 likes

Is het Desenio spon?

Maar bij Serena ging het over haar lichaam en bij Marscha vooral over haar outfit (en die van Greg) en make-up/opgevulde lippen etc.

Ik denk dat het vervelender is als iemands lichaam afgekraakt wordt (waar je niks aan kan doen in dit geval) dan iemands styling?

9 likes

Haha staat er niet bij maar zal wel weer…

Maar dat is toch niet hetzelfde? Ik vond Mascha’s outfit inderdaad niet mooi, maar dat is heel wat anders dan zeggen dat iemand anders lichaam goor is? Een outfit is iets wat je kiest en zelf invloed over hebt, je lichaam niet.

Sterker nog: ik vind Mascha echt best een mooi lijf hebben, maar die outfit liet dat in mijn ogen gewoon niet zien. Dat vind ik zonde!

2 likes

Niet alleen dat: bij Serena over een postpartum lichaam. Vind ik wel iets anders dan opgespoten lippen, een niet zo geslaagde outfit, lelijke make up of getatoeëerde wenkbrauwen. En over haar tanden werd alleen gezegd dat ze voorheen meer eigen waren.

9 likes

Ik weet niet helemaal of ik Vera’s haarkleur nou zo geslaagd vind.
Het lijkt imo een beetje alsof het ooit rood was, maar vaak is gewassen en niet goed bijgehouden ofzo.

Vanaf 24 minuten ongeveer.

4 likes

Haar huid is al vrij ‘rozig’, dus ik denk dat ze mooier zou staan met een koelere haarkleur…

1 like