Hierom vind ik Tati echt fantastisch. Gewoon al jarenlang 5 video’s per week uploaden no biggie.
Love Tati. Ik vind haar om meerdere reden echt de beste youtuber ooit! Super professioneel, grappig, upload altijd en ze is trouwens megaaaa knap. Echt m’n girlcrush.
Pff dit vind ik wel echt jammer. Snap sowieso dat instagram op 1 zetten niet echt. Een blog kun je toch veel meer mee en levert waarschijnlijk ook wat meer op? Tenzij je een miljoen volgers en niks dan spon foto’s erop plaatst natuurlijk…
Nu blijft er inderdaad alleen nog byAranka over en soms beautylab. Had wel verwacht dat bloggen niet eeuwig zou zijn maar toch…
Het uploadschema van Tati is inderdaad knap. Zoveel jaar al zo vast. Alleen die filmpjes met haar man skip ik altijd. Op de een of andere manier krijg ik van hem een beetje de creeps😶
maar WAT doet ze dan precies voor haar instagram of haar youtubekanaal dat zoveel tijd kost dat ze geen tijd meer heeft voor haar blog?
Er over zitten nadenken?
Ze upload op beiden toch niet meer dan eerst, of wel?
Bij 2WMN eerder deze week ook hetzelfde verhaal, en ondanks dat dat ook ontzettend vaag blijft omdat ze niet vertellen waar ze mee bezig zijn, zeggen zij wel dat zij die tijd die ze nu niet meer aan de blog besteden in een nieuw project steken en in hun gezin (en ze dus ook parttime werken). Dat vind ik nog iets beter te begrijpen.
Of als ze zouden zeggen ‘ik heb er gewoon geen energie of inspiratie meer voor’ dan is dat ook duidelijk.
Uiteraard hebben ze het recht om minder aan hun blog te werken, en als ze er vrijwel geen inkomsten meer mee binnen halen is dat nog wel redelijk te begrijpen ook, maar ik snap deze uitleg gewoon niet. Wat doe je dan aan je youtube en instagram waardoor je geen tijd meer overhoudt voor je blog?
https://www.instagram.com/p/BjrOb0-gD2P/?hl=nl&taken-by=adashoffash zoek interns
Ik mag toch hopen dat scholen niet met dit soort onzin in zee gaan en dit geen geschikte stageplaats vinden. Beetje plaatjes schieten voor een vlogger en ze dan bewerken met steeds dezelfde filterset.
Ja vind ik ook.
Ik vind eerlijk gezegd dat Mascha tegenwoordig sowieso een 13 in een dozijn “ik heb aan mezelf laten sleutelen” gezicht heeft Live and let live, maar ik vind het zonde dat iedereen zich tegenwoordig zo makkelijk laat volspuiten met vanalles. Echt nergens voor nodig (en 9/10 keer vond ik ze voorheen mooier )
Hoe veel tijd zou het nou kosten om zo’n foto te bewerken? Wat een onzin dit.
Cynthia zit weer op Terschelling. En elke keer wanneer in Kees op dat strand zie paraderen kan ik alleen maar denken; ‘arme Chubby, mocht je weer niet mee deze keer?’
Hahaha nah wat een onzin
I know! Maar dieren hebben ook gevoel jeweettoch
Wat een leven heeft ze, he! Ik zag op haar stories dat ze deze week al 7 boeken gelezen heeft…
Maar die vent van haar! Ik krijg echt kriebels van hem en dan niet op een positieve manier. Vind het zo’n gluiperd.
Ja wow! Het lijkt zo’n relaxed leven, maar ik denk dat schijn bedriegt? Gezien haar burn-out(s).
Debbie laat in haar story alvast even weten dat ze over 12 dagen jarig is. Slim, in verband met de verzendtijd van alle spon pakketjes…
Ik moet zo lachen om je post maar dit is zo waar! Arme Chubby!
Ja echt? Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Maar heb dat wel vaker gelezen dat mensen dat vonden ja. Ik zie het niet zo haha vind het vooral wel leuk als hij mee pakketjes gaat uitpakken.
Meteen weer zo rommelig, om nog maar niet te spreken over die dino poster Waarom kan ze niet gewoon 2 even grote mooie posters ophangen hoe moeilijk is het
Idd. Lijkt wel of die ene linkse schuin hangt of lijkt het maar zo?