Beutyblogtopic XL

Ik vind mezelf ook goor (om even in deze term te blijven) in bikini, wat andere daarvan vinden boeit me niet.
Maar die hele body positivity kan me gestolen worden, geloof er bar weinig van.

Dit is trouwens vast een hele onpopulaire mening.

heb namelijk nog nooit iemand gehoord die juicht om dr schuurplekken.

25 likes

SAME. Ik kan nog zo hard schreeuwen hoe blij ik ben met m’n dikke benen, maar zal er nooit een procent van menen hoor. Ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat de meeste bodypositivity meiden ECHT echt echt oprecht blij zijn met hun figuur, eerder dat ze het hebben geaccepteerd en zich niet schamen. Ook heel knap, maar het is wat anders als echt blij/trots zijn. Ook hiervoor zullen jullie me doorverwijzen naar het onpopulaire mening topic, ik ga al.

13 likes

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zo die krek lijkt echt dertig kilo zwaarder

Op insta ofzo had Mascha ook deze jurk gepost en ik vind hem dus precies het tegenovergestelde doen van wat ze, neem ik aan, wil. Ze wordt er echt een breed propje van. De jurk die ze pas aanhad bij de FHM (heet het zo?) awards, werkte zoveel beter voor haar lichaam. Daar had ze meterslange benen en leek ze echt super slank en fit.

Gregor lijkt ontsnapt uit de film haha

4 likes

Hahaha ik denk dat het inderdaad de look is waarvoor Gregor ging.

Aan de instagram van Universal te zien is de rest verder vrij casual gekleed en is Mascha de prom queen.

3 likes

Is zn haartransplantatie mislukt? Of waarom draagt hij overal een hoedje?

Hij mag nog niet in de zon.

2 likes

Ik snap niet wat er mis is met deze foto. Zie een foto van een leuk stel. Het enige wat ik minder vind is de wenkbrauwen van Mascha.

26 likes

Ik vind dit nog een van de “betere” outfits van gregor. Prima jasje en broek voor zijn doen. En het hoedje is denk ik inderdaad inverband met zijn haartransplantatie. Mascha heeft ook mooiere jurkjes aangehad dan dit, maar zó lelijk vind ik het nou ook weer niet. Doet alleen niet zo veel voor haar figuur. Heb ze wel eens erger gezien. Vind mascha haar haar ook leuk zitten deze keer.

4 likes

Ik vind ze er uit zien als een leuk stel. Jurkje van Mascha vind ik qua patroon erg leuk, het doet alleen niet veel voor haar figuur. Het jasje van Gregor vind ik eigenlijk wel tof.

5 likes

Ik vind Gregors outfit verschrikkelijk (de combinatie, los vind ik de kledingstukken wel leuk), Mascha alleen overdressed.

Ik zou het ook nooit uitzoeken en niet blij zijn als mijn vriend er in rond zou lopen :see_no_evil:. Alleen omdat ik gregor in véél ergere dingen heb zien rondlopen dan dit, vind ik het nu meevallen bedoel ik meer. Als dat panter geval een normaal shirtje of overhemd zou zijn vind ik het nieteens heel erg deze keer.

4 likes

Mascha heeft nu echt zo’n 13 in een dozijn ‘ik heb aan mijn tanden laten sleutelen’ gebit.
Vond haar tanden hieronder echt veel mooier. Veel authentieker.

7 likes

Nou, ik kijk toevallig eens in dit topic en heb vroeger de beautyblogs wel gevolgd, maar ik herken Mascha niet meer?! Wat heeft ze allemaal aan haar gezicht laten doen???
Dus zo vatte ik het op, maar wellicht komt dat omdat ik ver achterloop.

3 likes

Ik ben vooral jaloers dat zij bij jurassic world zijn. Dat wil ik ook wel.

5 likes

Zaterdag een get jurassic glam with me, wedden?

4 likes

Ik vind Mas wel echt prachtig op die foto.
En… ik vind Gregors outfit leuk. Sorry. not sorry.

11 likes

Vera heeft dit gepost op haar blog:

HELLO, IS IT ME YOU’RE LOOKING FOR?
Ik ben iemand die eeuwig kan twijfelen en haar kop in het zand steekt wanneer het te moeilijk wordt, wanneer ik het even niet meer weet. Dat is de afgelopen weken gebeurd. Ik merkte dat ik prioriteiten moest stellen, dat ik niet alleen YouTube, maar ook Instagram voorrang moest, en vooral ook wilde geven. Twee kanalen waar ik enorm veel energie uit haal en waar het gelukkig heel goed mee gaat.

Mijn blog groeit al jaren niet meer en dat vind ik niet erg. Ik stop er niet de tijd en energie in om haar te laten groeien. Toch blog ik graag, omdat ik hou van schrijven, stukjes tikken over de mooiste beautyproducten met foto’s, swatches en meerdere looks. Dat zal ik ook zeker blijven doen, maar op dit moment kan ik niet zeggen op welke dagen er blogposts online komen en op welke dagen niet.

Wanneer de tijd verstrijkt zal ik het misschien beter weten en meer balans vinden, maar momenteel ben ik nog heel erg zoekende en moet ik in een nieuw ritme komen. Ik wil wel eerlijk en transparant naar jullie zijn, omdat jullie me al jaren volgen. Ik hou van jullie en ik hou van mijn blog. Mijn blog is mijn baby en dat zal het altijd blijven. Maar om me te kunnen blijven ontwikkelen moet ik keuzes maken en momenteel kies ik er voor om mijn YouTube kanaal en Instagram account op 1 te zetten.

In de weken dat ik het rustiger heb en merk dat ik tijd over heb, zal ik die tijd graag in mijn blog stoppen. Maar dat zal per week verschillen en ik kan daarom niks beloven. Volg me vooral op Bloglovin om de nieuwste blogposts niet te missen. En hou natuurlijk YouTube en Instagram in de gaten, daar ben ik het meest actief.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het begrijpen :heart:
https://veracamilla.nl/2018/06/hello-is-it-me-youre-looking-for/

3 likes

Wat jammer dat ook Vera minder gaat bloggen. De enige blog die ik dan soms nog de moeite waard vind om op te kijken is ByAranka!

6 likes