Vera heeft dit gepost op haar blog:
HELLO, IS IT ME YOU’RE LOOKING FOR?
Ik ben iemand die eeuwig kan twijfelen en haar kop in het zand steekt wanneer het te moeilijk wordt, wanneer ik het even niet meer weet. Dat is de afgelopen weken gebeurd. Ik merkte dat ik prioriteiten moest stellen, dat ik niet alleen YouTube, maar ook Instagram voorrang moest, en vooral ook wilde geven. Twee kanalen waar ik enorm veel energie uit haal en waar het gelukkig heel goed mee gaat.
Mijn blog groeit al jaren niet meer en dat vind ik niet erg. Ik stop er niet de tijd en energie in om haar te laten groeien. Toch blog ik graag, omdat ik hou van schrijven, stukjes tikken over de mooiste beautyproducten met foto’s, swatches en meerdere looks. Dat zal ik ook zeker blijven doen, maar op dit moment kan ik niet zeggen op welke dagen er blogposts online komen en op welke dagen niet.
Wanneer de tijd verstrijkt zal ik het misschien beter weten en meer balans vinden, maar momenteel ben ik nog heel erg zoekende en moet ik in een nieuw ritme komen. Ik wil wel eerlijk en transparant naar jullie zijn, omdat jullie me al jaren volgen. Ik hou van jullie en ik hou van mijn blog. Mijn blog is mijn baby en dat zal het altijd blijven. Maar om me te kunnen blijven ontwikkelen moet ik keuzes maken en momenteel kies ik er voor om mijn YouTube kanaal en Instagram account op 1 te zetten.
In de weken dat ik het rustiger heb en merk dat ik tijd over heb, zal ik die tijd graag in mijn blog stoppen. Maar dat zal per week verschillen en ik kan daarom niks beloven. Volg me vooral op Bloglovin om de nieuwste blogposts niet te missen. En hou natuurlijk YouTube en Instagram in de gaten, daar ben ik het meest actief.
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het begrijpen
https://veracamilla.nl/2018/06/hello-is-it-me-youre-looking-for/