Ik mag hopen dat ze zichzelf niet als nuchter tegengeluid beschouwd
Geen personal vegan chef hebben:confounded:
Keep it classy!
Zij is toch die moeder die de hele tijd half naakt op insta staat. Onder het mom van adat je na je 40ste nog steeds heel sexy kunt zijn. En boos word als iemand ook maar iets kleins over haar zegt. Hmm wat loopt ze nu dan dom te lullen.
Heb meteen gezapt
Als ik de foto’s van Serena zie denk ik alleen maar o m g Marshall so cute
Echt een dotje is het.
Wat mij hier ook nog in stoort is dat hij in z’n eentje bepaald dat het alweer goed is en opgelost en “nu heb je nog meer aandacht en mensen geholpen, dus opgelost”. Hij poneeer zoiets belachelijks en wanneer mensen er (terecht) op reageren besluit hij de discussie in zn eentje als besloten ️ Zo werkr het dus niet…
Ja dat is ze! Daarom is het extra raar.
volgens mij was dat zelfs op een reactie van iemand anders, waardoor het er dus op leek dat het achter de schermen goed gepraat was
Vind ik nog veel kwalijker.
Daar heb ik sowieso de allergrootste hekel aan. Als mensen in een discussie ineens besluiten dat het nu klaar is. Eh nee dat bepaal jij niet?? Zo’n arrogante houding vind ik dat.
En Ramon heeft het geweten want klaar is het nog lang niet
Ik vind die hele trend van bikini foto’s delen helemaal niks. Welk lichaam je ook hebt ik hoef het niet halfnaakt op mn beeldscherm te zien.
En ik vind het ook best wel een vorm van aandacht vragen.
Misschien moet dit in het biechttopic
Ik snap je wel een beetje! Maar anderzijds word ik er helemaal gek van hoe spastisch we met zn allen doen. Oeh oeh een dikke vrouw in een bikini, wat geweldig!!!
Vind ik ook. Waarom zou je überhaupt bikinifoto’s moeten delen? Zelfs als je blij bent met je lichaam?
Ik ben heel blij met mijn lichaam maar ik voel niet de minste behoefte om ook maar een bikinifoto op facebook te zetten. Gesteld dat ik facebook nog zou hebben. Ik heb dat ook echt nooit gedaan.
Ik geloof dat ik het sowieso wel erg privé vind, om een halfnaakte foto zomaar het web op te slingeren.
ja, dit ook.
heb echt het idee dat we door zo spastisch lyrisch te gaan doen over iets wat ‘buiten het ideaal’ valt, dat we daardoor er alleen nog maar de nadruk op leggen (dat het niet ideaal zou zijn). Dus door zo dwangmatig een stigma proberen te ontkrachten, bevestig je het alleen maar ofzo. Vond dat artikel dat hier iemand over de bodypositivity beweging postte ook heel sterk. En hierbij leg je het allemaal ook nog eens een keer bij een individu (die trots zou moeten zijn) in plaats bij de zieke samenleving (die een enorm hoge druk op met name vrouwen legt). Bleh.
Ja maar ik denk dat ook met die ongemakkelijke fit girl bikini foto’s. Leuk hoor dat je zon gespierd lichaam hebt, maar ik hoef het niet perse te zien?
En inderdaad dat hele opgehemel bij wat vollere vrouwen die een bikini foto posten. Als ik op het strand lig dan ben ik gewoon lekker aan het liggen en genieten en totaal niet bezig met de lichamen van mensen om me heen.
Ga ik lezen als ik straks even tijd heb!
Wat de algemene bikinifoto discussie betreft, ja nee ik zet mezelf ook niet in bikini online. Maar je kunt niet ontkennen dat héél veel mensen dat wel doen, de gemiddelde influencer Instagram draait erop (bikini of weinig kleding). De gemiddelde billboard-reclame in de zomer trouwens ook. En aangezien dat zo is vind ik het debiel dat alleen vrouwen met een bepaald type lichaam dat zouden (mogen) doen en de rest ‘goor’ is of ‘zou je dat nou wel doen’ of ‘geen haat vind het gewoon niet mooi’. De discussie is dan niet meer, moet je in je bikini op het internet, maar wie mag wel en wie niet en wie is goor en waarom. Helemaal interessant in het geval van Serena, een mooie vrouw die meestal helemaal voldoet aan een overheersend schoonheidsideaal en echt wel eens eerder in weinig kleding online is geweest (toen klaagde niemand), maar nu dan ineens niet mag omdat ze net een kind heeft gehad.
Ik zeg toch ook niet dat niemand dit mag doen? ik zeg dat ik het niet snap en niet zelf zou doen.
Even iets anders he. Waarom post Vera nog maar sporadisch? Zelfs ons Sjereen post tegenwoordig nog mer dan zij?
Vind dat best jammer. Vind Vera nog één van de leukste blogs hebben nu maar zo blijft er weinig van over.
Mee eens, ik snap ook niet dat mensen behoefte hebben om bikinifoto’s van zichzelf te delen. Maar iemand goor noemen vind ik gewoon te ver gaan.
Voor mij was Damnatio’s verhaal meer een soort uiting over ‘de samenleving’ en waar ‘we’ met zijn allen staan op dit moment en of dat wenselijk is. Wat je individueel doet moet je natuurlijk zelf weten, maar het is wel interessant om na te denken over hoe wat jij doet in het grote geheel past; in welke stroming/traditie je dan staat of aan welk ideaalbeeld je mogelijk vasthoudt. Niemand leeft compleet geïsoleerd en onbeïnvloed, natuurlijk.