Beutyblogtopic XL

Ouders van Nu pakt het ook al op@

7 likes

Ooh, ik vind dit veel te fijn. Ben normaal gesproken ontzettend tegen ‘eigen rechtertje’ spelen door de massa en mensen op internet afmaken. Maar die vriend krijgt wat hij verdient, hoor.

11 likes

Ik ben wel heel benieuwd hoeveel extra bezoekers en mogelijle spon/samenwerkingen dit Serena oplevert.

3 likes

Whoop whoop go Serena. Ben heel benieuwd of 3FM er nog wat over gaat zeggen.

Edit: de beste social media heeft het ook opgepakt

4 likes

Van die Ramon snap ik ook wel dat ie bij de radio werkt :smile:

6 likes

Toen ik zijn tweet zag moest ik gelijk hier aan denken

10 likes

Mwah ik gun 't haar ook nog wel

1 like

Ik vind wel dat Ramon hiermee een punt heeft “Je snapt zelf toch ook wel dat niet iedereen er uit ziet als een model. Ff normaal doen met z’n allen!”
Voor veel mannen is dit echt een soort vanzelfsprekendheid en maken vooral vrouwen zich zo ontzettend druk… het hele bodypositivity is voor hen zo raar en niet te volgen omdat ze vrouwen gewoon anders zien. Gewoon mooi, allemaal!!
En hij wil daarna de discussie sluiten en zegt (op een lelijk sarcastisch toontje weleenswaar, maar ik vergeef hem want gepikeerd denk ik) vervolgens wel waar het op staat: meer bereik meer aandacht en meer mensen geholpen door serena.

2 likes

Fair enough maar iemands lichaam goor noemen vind ik er wel echt over. Hij maakt een punt over aandachttrekkerij maar iemand bewust beledigen vind ik eigenlijk veel erger.

Edit: en trouwens, dat het voor mannen misschien niet te begrijpen valt betekent niet dat het er niet is. Als je het niet begrijpt, vraag dan hoe het zit of hou je erbuiten.

11 likes

Ja… maar volgens mij was dat goor helemaal nooit bedoeld naar serena?
Ik ben het met je eens dat hij het nooit had moeten zeggen hoor.

Dat zeg ik toch?? “Ik ben het met je eens dat hij het nooit had moeten zeggen.” En dan zeg jij dat je het er niet mee eens bent en dat het walgelijk is om te zeggen.
Of had je m’n laatste post nog niet gelezen?? Haha

Ooohh!! Ja ik weet het niet, vind Twitter discussies ook lastig te volgen vaak. Zou ook kunnen dat hij het wel naar haar bedoelde en dan verandert mijn mening wel want kijk ik echt op hem neer als persoon.

1 like

Goed verhaal Debbie :woman_facepalming:t4::roll_eyes:

14 likes

Want Debby heeft plastische chirurgie genomen omdat ze zo happy was met haar lichaam natuurlijk.
Moet ze zelf weten hoor no judgement maar misschien kan ze zich hier dan even buiten houden.

50 likes

Ik hoop heel veel. Die influencers verkopen zoveel onzin, ik wens Serena heel veel goeie deals toe naar aanleiding van deze actie.

Verder wil ik graag van Debbie weten wat zij onder een ‘nuchter tegengeluid’ verstaat.

Wow ze slaat zo volledig de plank mis. De hele boodschap achter bodypositivity is dat vrouwen JUIST wel tevreden zijn over hun lichaam

13 likes

Net goed voor hem zeg. Wat een loser, bah bah. Ook zo sneaky die tweet verwijderen. Stoere jongen hoor met z’n grote mond.

1 like

Interessant, wat heb je gelezen? Het vrouwelijk lichaam en wat daarvan getoond wordt blijft maar een ding he…

Is goed Deb met je plastische chirurgie tetten die niks te maken hebben met wat je man mooi vindt :roll_eyes:

9 likes

Herstel: tegen geluid (bron: Debbie)

Fijn dat die bloggers hun spatiegebruik lekker onder controle hebben.

12 likes