Eerste aflevering, rond 27:20 :’)
Hahahaha. Nee joh, wat erg.
Ik ook echt heel erg.
Gelukkig leven de screenshots nog in de replies, dat je er iets uitfloept oké maar excuses zijn wel op zijn plaats nu.
Echt zo triest om het te verwijderen, wat een loser
Ga vechten jonge! Dit is het enige wat nu in mij opkomt, goede bijdrage aan dit topic :’)
Haha. Je maakt ruzie met iemand door lullige opmerkingen te zeggen, en dan zeg je: Trek het je niet aan! Het is al goed!
Wie bepaalt dat het al goed is
Ik vond Mark & Ramon eerst stom, en toen vond ik ze leuk. En nu ga ik niet meer luisteren na dit, daaaaag Ramon.
Wat een ongelooflijke knuppel zeg.
Ik hoop dat er een hashtag komt met zijn naam erin waarin alle net bevallen vrouwen hun foto plaatsen.
‘We vinden allebei dat je je niet hoeft te schamen voor wie je bent’
Je hoeft je niet te schamen hoor, maar je lijf wat net een kind heeft gebaart is wel goor, dat hoef ik niet te zien. Dus kom ff niet buiten in bikini want ik wil van mijn eten genieten. Maar schaam je vooral niet!!
Wat een pukkel die jongen. Heeft hij het effe goed verpest. 3FM stond er al niet zo lekker voor, zullen ze vast niet blij mee zijn dit
Missing the point. Het boeit dus niet of jij dat vindt, Ramon!
Dit moet Serena gaan oppakken
Ik hoop dat ze het oppakt. Wat een walgelijke vent is die Ramon. Getverdemme
haha #rolletjesvoorramon
Wat een idioot. Alsof hij kan bepalen voor een ander dat het al weer klaar is.
Veel mannelijke radio dj’s van 3fm zijn zo kansloos.
Oh, nu ben ik wel benieuwd wie je bedoelt. Die ex van Maria Tailor?
Ja, hij is degene die ik bedoel. Ja joh, zei hij dat echt? Ik heb het gemist en ik ga het terugkijken. Ben ook benieuwd hoe Mas zich profileert.
Awwww yeaahh
De bron waar Rámon z’n tweet vandaan haalt, Lindanieuws, heeft nu lekker dit geplaatst: