Jezus wat triest van hem zeg… goor ook echt?
Verwijderd. Vind #spon eigenlijk geen reden om te twijfelen aan de intenties van een vrouw die net bevallen is.
Tussen haakjes, Serena ziet er zo 4 weken na haar bevalling beter uit dan ik in sommige van mijn ‘gewone’ levensjaren heb gedaan hahaha
Hahahah like voor de herkenning. Vind haar er wonderbaarlijk goed uitzien als je je bedenkt hoe erg haar buik gegroeid was tijdens de zwangerschap.
Je hoeft bij sereen niet te twijfelen hoor
Zeker met je eens en ik wil graag for the record even vermelden dat ik zijn ontzettend botte opmerkingen absoluut niet goed keur!
Lekkere comeback van Serena.
Al blijf ik het jammer vinden dat ze een #spon post voor dat bikinimerk gebruikte om deze boodschap over te brengen, ik vind niet dat je met zo iets moet cashen.
hahaha ik vind serena gelijk weer een stukje leuker nu
Go Serena. Ze ziet er prachtig en gelukkig uit.
Zoo wat een idioot die Ramon.
Misschien denk ik te ver of mis ik iets, maar Mascha is wel wat afwezig op insta? Laatste 2 foto’s ook throwbacks.
Vraag me af of dat het haar lukt met bloggen, maar normaal plaatst ze wel elke dag/2 dagen een nieuwe foto. Los van de laatste 2 throwbacks is het een week geleden, maar zoals ik al zei misschien mis ik iets of zoek ik er teveel achter. We zullen zien haha
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Mascha in wie is de mol. Vooral met haar ‘ik weet alles beter en je moet naar mij luisteren’ attitude.
lijkt mij juist wel leuk, ze is in video’s van haarzelf ook altijd anders dan in video’s van anderen
Oke, op die fiets lijkt het me wel leuk! En inderdaad @Haai misschien kan ze dan weer eens haar leukere, meer volwassen kant laten zien.
Edit: maar als ze doet zoals in haar laatste vlogs, Dan kan ik er echt niet naar kijken.
Ik denk dat ze zich wel wat anders zou gedragen dan in haar vlogs.
Edit: dat hoop ik tenminste.
Prachtreactie van Serena, valt me enorm tegen van Rámon. Iemand(s) (lichaam) als goor bestempelen en het vervolgens onder humor gooien. Hij mag zich dood schamen.
Ze is nog wel te zien op de instastories van Krekkie dus (helaas) niet bij wie is de mol
Miss maar beter ook.
In de docu van spitsbergen doet ze op een gegeven moment een pinguin na ofzo in de sneeuw terwijl iedereen daar bezig is met serieuze dingen. Dus betwijfel het xD
Hahahahahahah, is hier geen gifje van?