Eerlijk, ik vind wat Vera doet dus nooit zo geweldig als veel mensen lijken te vinden (door de manier waarop, ik voel het gewoon niet echt of zo en daarom kijk ik ook niet meer), al vind ik de boodschap erachter wel goed.
Maar als ik dan zoiets lees denk ik, toch maar goed dat ze het wèl doet, want het werkt blijkbaar voor sommige mensen en dat is het hele punt.
Go Vera en go @LapizLazuli en iedereen die een steuntje in de rug nodig heeft om gewoon het strand op te gaan of zich comfortabel te kleden met dit weer.
BeautyLab.nl
@serenaverbon
·
17 m
Verder: waar haal je het lef vandaan om mijn lichaam als goor te bestempelen en te beweren dat ik naar complimentjes vis? Hoe kun je zo zijn, even serieus Je bent wel een grote jongen als je van zo’n positief bericht iets negatiefs weet te maken. Wow!
Top reactie van dr.
ehhhhhh waar komt dit plaatje/karakter vandaan?
Tropic Thunder toch?
Ik zou het niet durven hoor wat serena doet. Weet je doordat andere mensen zo vaak commentaar hebben op t lichaam van een ander, ben ik al tien jaar niet meer in badpak op bikini geweest. En niet omdat ik mezelf te dik vind. Maar juist het tegenovergestelde. Ik ben te dun en heb amper borsten. Ik heb daar zo vaak commentaar op gehad( en krijg iknog steeds), dat ik gewoon echt niet in bikini of badpak wil…
holy fuck dit is gewoon blackface? is dit een rete oude film dan ofzo? ok ik ga alles googelen nu ik moet alles ervan nu weten
Haha je moet de samenvatting even lezen.
JAA LEKKER SERENA YOU GO GIRL
Totaal niet relevant maar ik vind het heel grappig dat er een onnodig accent aigu in zijn naam staat. Hij heet eigenlijk Raaaamon. Met klemtoon op ‘ra’.
Ik vind dat als je een radio dj bent je niet eens een mening mag hebben over vrouwen.
Haha Serena zet hem wel even goed op zijn plaats.
U Go, sereen! Kheb dr ooit eens ‘mogen’ ontmoeten toen ik iets gewonnen had. Maar dat was ten tijden van shabby’s overlijden bleek achteraf. Maar zij én Tara waren de liefheid zelve. #out met mn verenreedsteek modus
Ze staan er helaas nog steeds.
Wat een stumper die gast. Goede reactie van Serena.
Annelies weet niet wat ‘authentiek’ betekent maar grote woorden helpen altijd in een internet-discussie.
He maar dat is toch die gast die “I EGF” op z’n papier had geschreven toen een ellegirl met hem ging bellen op 3fm? Jammer hoorrrr. We don’t love you anymore.
De foto’s van Serena zijn al opgedoken in de Belgische pers met een heel positief artikel. Dat zal haar vast wel wat nieuwe volgers opbrengen.
Jeetje ik ken die hele Ramon niet, maar vind het nu al een misselijk makend mannetje. BAH BAH BAH mansplaning ten top. Word er echt agressief van
Lekker bezig Serena. Echt een toffe reactie vind ik het van haar.