Beutyblogtopic XL

Ja precies dit, ik kan me niet voorstellen dat dit nou echt comfortabel zit

Godsamme wat moet je leven saai zijn als je je tieten het interessantste deel van jezelf vindt :roll_eyes:.

14 likes

Onpopulaire mening maar ik vind het wel sexy! Zeker voor een avondje uit vind ik het best kunnen, zie liever dit dan Jannie met dr kortpittige kapsel en bloemetjestuniek

8 likes

Maar als ik grof geld neer zou leggen voor nieuwe tieten mag ook iedereen ze zien hoor.

6 likes

Ah joh dat zien ze ook als grof geld uitgeven.
Geld groeit daar toch aan bomen.

1 like

Eens!

Aan de ene kant vind ik het goed dat er in de body positivity stroming gezegd wordt dat imperfecties heel normaal zijn en dat het belangrijk is om je lichaam te accepteren zoals het is.
Aan de andere kant vind ik het heel vervelend dat er vaak zo nadrukkelijk gezegd wordt dat iedereen op zijn eigen manier mooi is. Juist als je de hele dag gaat roeptoeteren dat iedereen mooi is zoals hij is onderstreep je het enorme belang wat wij als maatschappij hechten aan het hebben van een mooi uiterlijk.

7 likes

P.s. kan iemand even m’n palmboom in de grond komen zetten?

6 likes

Het erge is trouwens dat je gewoon weet dat er wel iemand dit leest waarvan de man/vriend/vader/whatever een hoveniersbedrijf heeft en die dan zegt ‘dit moeten we doen!’.

1 like

Die heeft toch last van onwijze tietzweet met dit weer

1 like

Nee ik denk het niet, maar als het niet geregeld wordt zal ze er zeker iets van zeggen op Twitter, tegenvallende service!

Ik vind dat littekentje van Serena onder haar (voor ons linker-) borst lijken op een litteken van een borstvergroting. Of ben ik gek?

Welke foto? Volg haar niet meer maar zag nu op haar instalab niet zo’n foto?

Ik ben stiekem een beetje bang voor haar man. Die zou ik niet in een donker steegje willen tegenkomen. Bepaalde uitdrukking.

I agree, het is ook een bikini die je volgens mij met geen mogelijkheid zo strak kunt krijgen dat je met een grotere cup dan B nog perky boobs hebt en toch lijkt dit wel zo nu.

1 like

Ja daar heb ik godzijdank geen ervaring mee HAHA, maar dat verklaart perkyness, maar niet het ogenschijnlijk litteken. Maar misschien is het wel striae?

Is er niet gewoon de afdruk van een bh beugel?

1 like

Vroeger ging dat inderdaad niet na een borstvergroting maar tegenwoordig kunnen ze het zo doen dat de klieren intact blijven!

Toch denk ik dat Sjereen er wel eerlijk over zou zijn als ze een borstvergroting gehad zou hebben. En daarbij… wanneer dan? Tijdens de zwangerschap?

1 like

Serena had voor de zwangerschap genoeg momenten dat ze niet (actief) blogde en geen filmpjes maakte. Het had toen best gekund. Maar ik denk ook wel dat ze dat zou delen.

Grappig genoeg heeft een Amerikaanse beautyyoutuber Jackie Aina net een video gemaakt over haar borstvergroting. En daar heeft ook niemand wat van gemerkt omdat ze vooruit gewerkt had. Dat laatste heeft Serena dan waarschijnlijk niet gedaan.

3 likes

Nahhh ik vind dit allemaal best ver gaan.

3 likes