Beutyblogtopic XL

Ja van mij hoeft het ook niet. Maar extra pageviews is extra spon. Dus ook negatieve publiciteit levert wat op. Denk dat ze er zelf niet wakker van zou liggen. Ik niet tenminste als ik haar was.

2 likes

Ik snap niet waarom Mascha een opblaasbadje in haar tuin bij haar vrijstaande villa heeft staan.
Als je geld zat hebt zet dan een echte spa neer of gratis via spon.
Het staat echt raar dat treurige ding onder dat afdakje.
En dat nog wel in een wijk op stand!
Mijn hemel!

14 likes

Ik vind dit bericht in combinatie met je username echt heel grappig.

23 likes

Nog een hele slechte photo… uh… instashop van Mas die ik niet kon laten omdat ze haar vingers zo mooi hield.

16 likes

Op een andere (jaloerse) noot. Ik wil ook het budget om te kunnen eten als Mas!
Deze week ging best lekker bij haar:

Di - Shitload sushi voor 7 personen thuisbezorgd
Woe - Uit eten chadr (ivm ramadan)
Do - Roomservice hotel
Vr - Pizza thuisbezorgd
Za Favo vega eten thuisbezorgd
Zo - Thuisbezorgd eten, oa linzensoep. (“Van alles mis met de order. Zielig. Misschien ramadan moe.”)

zet zelf nog een bakje nasi in de magnetron

31 likes

Partner. Ik at opgewarmde bami.

3 likes

Het is wel weer typisch Mascha. Net niet…

2 likes

Waar kan ik dit zien? Wil wel ff zien hoe het eruit ziet, bij mevrouw net-niet

Blijft grappig

3 likes

Mascha zegt dat ze een zwarte tong heeft en Krekor zegt dan dat haar tong op Manis lijkt. MAAR MANIS IS TOCH BRUIN!!!

Waarom kookt ze niet gewoon???

Koken is voor de plebs

8 likes

@anon31745129 het plebs!

Nu weet ik ook meteen wie je bent (denk ik)

3 likes

De, het, een… Als pleb maakt het niet uit wat je zegt.

Haha jaaaaaaaaa, stuur maar een pb wie je denkt haha.

1 like

Top, die video van Vera over haar bikini body. Ik ben zo iemand die al jaren niet naar het strand is geweest omdat ik me schaam voor mijn gewicht en het feit dat ik bijna transparant ben, maar dit doet me toch weer denken. Vera is een stuk jonger dan ik, als zij het durft, waarom lukt het mij dan niet? Ga het deze zomer toch echt eens proberen…

56 likes

Yassss girl lekker doen!

1 like

Jaaa vooral doen! Smeer je goed in want transparant verbrand heel snel haha.

4 likes

Doen! Geloof me, iedereen is vooral met zichzelf bezig en ook gewoon lekker zwemmen enzo!

4 likes

Op twitter zie ik een hele discussie met rámon van 3fm over die foto van Serena in haar bikini. Waarom vrouwen zo nodig hun lichaam moeten laten zien en dat het vragen om aamdacht en bevestiging is. Vera reageert er ook op. ik weet niet hoe ik dat hier kan delen…is een lange rij tweets. Maar voor wie het boeiend vindt, Ramon3fm.

3 likes

Ik ga eens even kijken wat ik hier van vind