Ja, invriezen en dan eten met de getuigen op je trouwdag (wanneer je een jaar getrouwd bent) en dat brengt dan geluk. Ik had er ook nooit van gehoord, tot ik een paar jaar geleden zelf getuige was op een bruiloft en toen deden we dat dus ook.
Ik dacht dat je eten niet zo lang kon bewaren in de vriezer hahaha, weer wat geleerd!
Smaakte nog prima, haha!
Nou, je mist niks. Ik vind haar video’s normaal top maar… dit voelde als één en al spon.
Oh hmmmm, jammer zeg.
Jammer, ik heb de video trouwens niet gezien. Ik hoopte aan de titel dat het meer een parodie zou zijn om hoe een summerbody te krijgen in het kader van bodypositivity, want have a body in summer en je hebt een summerbody. Maar gaat dus ‘echt’ om hoe je een summerbody krijgt. Ze komt dan een beetje als een sell out over.
Studie
@Juuldie @ladygodiva
Ik ben die studie eens gaan opzoeken, want nooit van gehoord.
Maar omg daar zit dus eigenlijk alles in wat mij interesseert
Had ik dit 8 jaar eerder geweten haha.
Ja, dat hoopte ik ook! Maar ze vond vooral dat je je goed voor moest bereiden, benen scheren dus!
Ze zegt uiteindelijk wel een disclaimer dat het allemaal niet zo hoeft, maar ik vond tips als ‘doe makeup op zodat je beter in je vel zit’ juist het tegenovergestelde van wat ze wilt bereiken.
Nou ik heb m gekeken en ben halverwege gestopt, wat een deceptie
Zo jammer, het had de potentie een goeie video te worden…
Ik vond het ook een medium video qua inhoud, maar blijf het wel verfrissend hoe tevreden zij met zichzelf is. Is voor mij ook wel een inspiratie om gewoon schijt aan alles te hebben en lekker in mn bikini te gaan de komende tijd, ondanks dat ik niet gewend (of akkoord) ben met mn huidige lijf.
En zullen we het ook nog even over de instastory van Deb hebben?
Die met die boobs?
Vind het een mooie vrouw met mooie borsten!
Ja die ja! Ik vind t wel iets too much in your face
‘De kliniek krijgt wel waar voor hun spon’ schoot direct door mijn hoofd bij het zien van het decolleté.
De borsten van Debbie zijn wel in your face ja! Maar ik vind het wel mooi en sexy, en ik bewonder het vooral wel dat ze het durft! Sowieso diepe decolletés, ik vind het mooi maar ik durf dat gewoon niet te dragen, voel ik me heel bekeken of zo.
Ja dit zou ik ook hebben
Ik vind het eigenlijk best wel viezig uitzien eerlijk gezegd, en het doet mij heel erg denken Patricia Paay, hahaha sorry maar weet eigenlijk ook niet waarom.
Ja precies! Dat ze dingen heeft laten doen, ok prima maar dat ze er zoo erg mee te koop rond dat maakt het gewoon lelijk. Vind ik bij Paay ook hoor. Sowieso had Debbie altijd wel wat decollete maar ze kleedde zich best wel prima. Nu vind ik haar kleding juist een mix van tokkie/ordinair/tiener meets fashion.
Sowieso zitten deze tetten ook gewoon moeilijk ongemakkelijk tegen elkaar aan geplet.