Yeah right! Echt geen idee hoor! Help me! Geef me een compleet verzorgde dag!
Mensenkinderen
Champagne in de jacuzzi?
Gewoon bij hun ouders langs gaan, is namelijk ook vaderdag. Maar zal wel vermoord worden als ik dat tweet haha
Wat moet ze met een cake uit Florence?
Daar is ze getrouwd toch
Ja maar dan alsnog? Ik snap het niet? Een cake blijft toch geen jaar goed?
Mensen vriezen dat in geloof ik
Ja klopt
Gestoord
Ooh dit is gewoon even een reminder voor alle bedrijven, insta vriendinnen, beauty vriendinnen etc. om cadeautjes en bloemen naar ze te sturen die zij dan vervolgens weer in haar vlog laat zien met de boodschap “omg, hoeeee LIEFF!! Dit hadden ze echt niet hoeven doen!! Zoooo lief dat mensen hieraan denken, cuteeeeeee!”.
Hahaha spot on
Haha “onze ‘we zijn 1 jaar getrouwd’ dag” hoe verzin je zoiets
Trouwdag was te makkelijk offf
Dat je al zoveel reist, uit eten gaat en luxe dingen doet samen dat je niet meer weet wat voor speciaals je kan doen op je trouwdag. Goals.
Ik kan het me bijna voorstellen :’)
Blergh het verheerlijken van luiheid vind ik soms zo irritant. Prima als je niet ‘productief’ bent, dat is juist heel gezond, maar waarom moet het altijd over vreten en series kijken gaan? Waarom niet iets anders leuks en ontspannends?
ik ben zo niet jaloers.
zij lijken ook vrij vaak samen te zijn of wat?
Alleen maar, bijna niet gezond meer. Ben blij dat mn vriend voebalt en af en te net wat te lang in de kantine blijft hangen.
Shiiit zie net die video van Vera online komen maar ik moet moet moet studeren mweh
Vond het wel een leuke video maar had even niet door dat een deel een spon-verhaal voor een bikini-trimmer was.