Ik mis gewoon die lekkere blogjes die ik even lees als ik op de trein sta te wachten. Even vlug door stapel lipsticks heenscrollen besluiten om mystic rosé 007 of whatever een keer te gaan swatchen en dat vervolgens vergeten en nooit doen. Alleen aranka heeft nog wel eens zulke artikelen maar vaak mis ik de Swatchfotos van dichtbij in een overzicht met gesloten mond. Serena doet het wel goed als ze het doet.
Wil gewoon dit zien
http://www.beautylab.nl/lancome-labsolu-velours/ En dan het liefst zoals vroeger bij serena Cynthia mascha llg en Vera dezelfde lipsticks zodat ik kan inschatten hoe de kleur echt is.
Ik herken 'r amper terug
Mascha aan de uni hahaha
Wauw… in wat voor bubbel leeft mas. Keek net mee met die sushi mukbang en vind t echt eng wat ze soms zegt. Vooral vanwege de jonge doelgroep.
Kids… please stay in school en luister niet naar tante mas… het is maar een minimaal aantal dat zonder studie/opleiding succesvol is. Beter blijf je wat langer op school en heb je altijd een basis op terug te vallen.
En nog n pareltje:
M: “Ik ben pro ontwikkelen”
Is hetzelfde als “ik hou van leuke dingen doen”
Haha nou niet iedereen is pro ontwikkelen hoor. kuch Bussemaker kuch langstudeerboete kuch.
Maar nu je het zegt, zij houd vast ook niet van leuke dingen.
Thanks, dit is eigenlijk precies wat ik ook bedoelde maar dan wel duidelijk verwoord
Ze had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ze toen al genoeg met haar blog verdiende, maar nee…
Ik ben het er 100% mee eens dat niet iedereen naar de uni moet. MAAR. Ik vind de anti-opleiding houding van veel ~ondernemers~ die graag zelfhulp boeken lezen echt vet irritant. Helemaal prima als je dat zelf niet wil of het voor jouw doelen niet relevant is maar die dokters/advocaten/journalisten/verplegers/alle andere mensen die jij nodig hebt in je leven en de samenleving hebben hun vak niet geleerd door een vision board te maken, twee Tony Robbins podcasts te luisteren en vervolgens hard te dromen hoor. 9 van de 10 keer als je iemand hoort lullen over ‘ja ik had ook kunnen studeren maar ik doe de school of life want dat is beter’ is dat een ‘self made ondernemer’ aka iemand wiens doel geld is. Dat moet je zelf weten maar er zijn ook mensen die daadwerkelijk interesse in andere dingen hebben en wat dieper willen graven. Dat je daar op neerkijkt vind ik echt absurd.
Eens eens eens! Bij mij heeft het anders uitgepakt. Ik heb hbo marketing gestudeerd maar er is als starter gewoon echt geen werk aan te komen. Heb een half jaar als docent voor de klas gestaan maar daaromheen 2 jaar bezig geweest met solliciteren zonder succes. Daarom doe ik nu parttime ongeschoold werk om toch bezig te blijven. En ondanks dat ik niks met m’n studie doe ben ik toch blij dat ik ben haan studeren. Het zorgde bij mij echt voor meer ontwikkeling en groei.
Heujj BA North American Studies hier, love alle geesteswetenschappen <3
Vind dit echt geen handige tweet van Lotte, ook wat ze verder zegt in andere tweets.
Niet echt handig nee, vooral omdat ze ook nog juf is en veel van haar jonge leerlingen haar ook volgen. Haar lichaam nu is nog steeds heel erg slank, maar denk dat ze het moeilijk vindt om nu een ander lichaam te hebben dan toen, in haar shoplogs/pashokjes video’s zie je dat ook heel duidelijk vindt ik.
Ja dat snap ik ook, welk lichaam je ook hebt als dat veranderd snap ik dat het lastig kan zijn. Maar inderdaad omdat ze juf is en veel jonge volgers heeft en nog steeds slank is, heb ik zoiets van plaats het niet op twitter en houdt het voor je dat je je zo voelt.
Haha duidelijk dat Sereen een maand niet heeft geinstalabd… een en al spon en gebedel om de post, niet normaal
Mascha vindt zichzelf veel te goed
Ik heb 3,5 jaar social work gestudeerd en naast dat ik wat truucjes weet om makkelijk dingen bij mensen los te peuteren kan ik niet vrij veel hoor? SPH is voor een groot deel gewoon een gevoelsding, als je een beetje naar de lessen komt en er dus gevoel voor hebt kan elke halve zool die opleiding halen
Sorry als er mensen hier zijn die het niet aan konden natuurlijk
Dat vind ik dus ook zo jammer!
Ik moet bij Mascha altijd denken aan een kleuterjuf die kleuters heel wijs wat probeert te leren. Ja kinderen, en daarom moet je dus iedere dag je tanden poetsen…
Ik was dit topic gewoon helemaal kwijt?
Edit: huh dit topic stond gewoon pp onzichtbaar ofzo want ik zag hem net ook niet. Vet raar!
Is dat zo?? Ik volg haar al heel lang niet meer maar ik vond altijd juist dat zij heel normaal met eten/lichaam en zo om ging. Dat ze gewoon at waar ze zin in had, toegaf dat ze geluk wat wat betreft haar figuur omdat ze nooit sportte en het ook niet erg vond dat ze ‘vetjes’ (zo noemde ze dat volgens mij ) op haar heupen had.
ik heb haar vroeger echt nooit over afvallen of dik zijn gehoord?