Haha misschien kan dit beter in het opbiechttopic maar ik geniet echt van mukbangs, vooral als mensen iets eten wat ik zelf ook heel lekker vind.
Nee haar normale gebrabbel over goeie intenties enzo
Ik krijg daar echt altijd intense honger van, heb nu ook echt zo’n zin in sushi.
Ik had ook speciaal even gekeken en ik dacht precies hetzelfde. Je kan zelfs gewoon beginnen met een bridge op de grond! Volgens mij is dat voor Mascha al best zwaar. Zo overdreven op die bal en met die gewichten; dat is echt voor de show en totaal niet voor het optimale effect.
En daarna nog pluggen, woehoee als je een PT zoekt Alsof dit echt reclame is voor haar werkwijze ik denk ook echt dat Mascha zelf niet zo blij is, maar er gewoon het beste van wil maken omdat ze voor een jaar betaald heeft/gespont is.
Haha oeps naar aanleiding van jouw post ging ik even kijken en nu heb ik 'm gepre-ordered
Mijn lievelings Ongemakkelijke Mascha Moment is als ze uitlegt dat ze naar een bepaald event (bijv FHM) of een club of ander ~high society~ iets gaat en dan met een bepaalde gezichtsuitdrukking gaat uitleggen dat dat echt heel luxe/exclusief/‘een eer’ is. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze dat een keer jaaaaaren geleden deed toen ze door iemand van Dior werd opgemaakt, en ze heeft nog steeds precies hetzelfde gezicht elke keer als ze ons ervan verzekert dat ze écht naar iets voor de elite gaat.
Ik weet precies welk gezicht je aan denkt. Die trok ze ook toen ze vertelde wat een eer het is dat Taco Stuiver aan haar haren zou gaan zitten… we all know how that turned out
JA DAT INDERDAAD!!
Overigens dikke thumbs up dat ze dat getwijfel over de Spanx onder het jurkje laat zien en dan uiteindelijk lekker zonder gaat. Dat is de Mas die ik echt kan waarderen.
Ik dacht dus net: ‘zo erg kan het niet zijn?’ Maar ik hoor haar kauwen, smakken en gatver. Dat vind ik echt smeeeerig
Ze doet het er gewoon om, dat gesmak en gekreun bij iedere hap alsof ze klaarkomt. Omdat dat volgens haar zo ‘hoort’ bij een mukbang.
Ze trekt ook altijd zo’n typisch ‘vissenmondje’ wanneer ze een hap doorslikt, en nu ze d’r lippen opgespoten heeft is dat nog erger. xD
Zucht, ik blijf er ook echt maar naar kijken terwijl het pure zelfkastijding is.
U vraagt, wij draaien:
Omg ja dit precies!
Hahahahahahah omg ja perfect dit, icm het kapsel <3
Die blik ooooh vreselijk!! Geeft me het gevoel van: jaja jongens, dit is de leven, ik heb het me toch even een partij goed voor elkaar.
Over blikken van massa gesproken, zo’n blik heeft ze ook als ze haar kijkers eens even iets wil vertellen, waar massa een expert diploma in heeft en haar kijkers nog even heeeelemaal niks van snappen, zo’n soort denigrerende toon en houding.
Ze had dat in 1 van haar laatste vlogs toen ze het commentaar besprak dat ze kreeg op afval scheiden en dat ze dat pas sinds kort doet. Dan gooit ze er weer eens wat loze woorden uit, waarvan ze vindt dat ze alles oooh zo goed weet en haar kijkers hier de balls van snappen. Jezus wat vermoeiend.
Het verbaasde me in die mukbang dat ze het niet had over haar SPH diploma en dat ze daarom zo’n goede kijk op dingen heeft.
Als ze dat wel gezegd heeft kruip ik onder m’n steen, heb half gekeken en m’n ogen doen nog pijn van het rollen.
Hahahaha verschrikkelijk die diploma
PRECIES DIT is wat ik hierboven bedoelde, hier had ze die walgelijke blik van, ik weet dingen die jij niet weet, gatverrrrrrrr. Dat toontje, “ik heb altijd geleerd en dat moet je even onthouden want dat gaat vaker in je leven gebeuren”.
Oooooh wat vreselijk, ik haat het als mensen zo doen. HOE weet jij dat dat vaker in mijn leven gaat gebeuren, en waarom denk je dat niet iedere debiele mongool dit ALLANG weet? En ik vind deze vergelijking van haar ook echt zó belachelijk, gaat ze nou echt het feit dat ze eindelijk op de boot is gestapt van het afval scheiden vergelijken met een prestatie als een diploma halen? hahahahahah
Special snowflake hè, die Massa