Beutyblogtopic XL

die scheiding zit gewoon aan de zijkant van haar hoofd ?!?!

5 likes

Mijn god zeg… Ik snap niet hoe ze er ooit mega classy uit kan zien als ik dit zie. Wat doet ze ook met die scheiding? Ze kan zo leuk haar haar doen met een beetje föhnen en een “normale” zeischeiding in plaats van dit gekke gedoe.

1 like

Voor mijn gevoel zit ie wel heel erg naar de zijkant. Vind het er zo een beetje gek uitzien, maar dat ligt misschien wel aan mij :grimacing:

Ik lees net nog eens jouw reactie maar volgens mij bedoel je hetzelfde als ik.

ja precies hetzelfde. beetje als een comb-over

https://bonkey.nl/Files/2/63000/63033/ProductPhotos/MaxContent/371622623.jpg

38 likes

Haha ja, ik vind het er ook heel gek uitzien. En dan zeker in combinatie met die wenkbrauwen en lippen :persevere:

Sorry als dit al besproken is, maar is Nikkie dr broertje overleden? :disappointed_relieved: zo verdrietig. Ze heeft een tattoo laten zetten voor hem.

Sorry ik ga heel irritant doen, maar het is qua i.p.v. kwa;)

9 likes

:raised_hands:t2:

2 likes

Aha

Jij snapt 'm haha

1 like

Ja stond een paar dagen geleden al hier. Ze had ook wat gedeeld op haar social media.

In de weken dat Willemijn een weekvlog heeft post Martine ook vaak een plog, ik denk dat ze het gewoon op die manier doen nu. Nog steeds haat aan dat woord trouwens :roll_eyes:

Waarschijnlijk moest ze het zo dragen van foef want hij mist zn eigen comb over.

7 likes

Okay ik zit dus even dat workout stukje van Mas te kijken, het is die hip thrust op die bal waar iedereen vorige week over viel. Ik snap die PT van haar gewoon écht niet, Mascha lijkt heel veel moeite te hebben met balans vinden en evenwicht houden. Waarom gaat ze niet eerst goed die core aanpakken met simpele basis oefeningen zodat ze dit soort instagram dingen veel beter kan uitvoeren? Waarom kunnen die hip thrusts niet gewoon op een bankje met haar schouders stevig op 1 plek in plaats van die blauwe kut bal. Het wiebelt werkelijk alle kanten op! Ik ben gewoon bang voor Mascha en ik hoop werkelijk dat ze geen blessure oploopt tijdens deze workouts.

6 likes

Voor het eerst dat ik een mukbang kijk van Massa maar aaah. Waarom moet je elke keer als ze zo’n ding in haar mond stopt met haar hoofd schudden en HM HM HMMM zeggen, ook zo intens in de camera kijken ook.
Als ze die geluiden niet zou maken zou het een prima video zijn maar dit kan ik niet aan hoor haha

5 likes

Waarom bestaan mukbangs

32 likes

Dit ^

2 likes

Om mij te martelen met eetgeluiden.

11 likes

Het serieuze antwoord: oorspronkelijk zijn ze gemaakt voor mensen die alleen moeten eten en zo ‘gezelschap’ hebben.

3 likes

Waar ging de mukbang over? Zei ze nog iets boeiends, mss over de jacuzzi of kinderwens?